Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieliapua tarvisin!

Vierailija
14.11.2011 |

Pystyykö kirjaimista A A L N N T + yksi kirjain näiden lisäksi,joka saa olla mikä tahansa, saamaan sanaa, joka loppuu kirjaimeen E. Sanan täytyy olla perusmuodossa. Tunnetut sukunimet ja etunimet käyvät myös.

Ja selvennän vielä, että yhdessä pelissä tällanen tehtävä ja mulla räjähtää pää ku en keksi :) Sillä ajattelin, että oisko täällä joku viisaampi, joka keksis.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kaikkia kirjaimia? Ja olihan kielenä suomi?

Vierailija
2/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli on suomi ja kaikki kirjaimet pitää käyttää. Talanne ei käy, koska siinä ei ole käytetty sitä vapaa valintaista kirjainta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten muuten sana loppuu e-kirjaimeen, kun sitä ei ole tuossa listassa???

Pystyykö kirjaimista A A L N N T + yksi kirjain näiden lisäksi,joka saa olla mikä tahansa, saamaan sanaa, joka loppuu kirjaimeen E.

Vierailija
4/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteensä kahdeksan kirjainta.

Vierailija
5/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo E on siis valmiina pelilaudalla ja sulla on noiden kirjainten lisäksi yksi tyhjä nappula, jonka kirjaimen saat päättää.

Täytyy miettiä. Mulla menee hermot scrabblessa kun en jaksa miettiä enkä odottaa kun toiset miettii...

Vierailija
6/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siin on kaks kaksinkertaista sanakerrointa ja sais viel kaikki kirjaimet, joten vois syntyä uusi piste ennätys :) Musta tuntuu, että noista kirjaimista vois syntyä sana, mutta nyt vaan pää jumii.

Tuo E on siis valmiina pelilaudalla ja sulla on noiden kirjainten lisäksi yksi tyhjä nappula, jonka kirjaimen saat päättää.

Täytyy miettiä. Mulla menee hermot scrabblessa kun en jaksa miettiä enkä odottaa kun toiset miettii...

Vierailija
8/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan siis aapelin wordsiä, joka on niinku scrable. Auttakaa mua hermoromahdukselta :)

Vierailija
9/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sukunimi, googlasin :)

Vierailija
10/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole kahta A-kirjainta. Ja sanan piti loppua E-kirjaimeen.

Kiitti tosi paljon ap, mun piti leikata laput joihin kirjoitin nuo kirjaimet ja nyt sitten pyöritän niitä täällä kotona ja yritän keksiä jonkun sanan!

Vierailija
11/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny ihan saman :) Latvanne tai taljanne ei käy. Ehkä niist ei vaan sitte saa :( Ihanaa kun ootte auttaneet. Helpompi antaa periksi, kun muutki yrittäneet.

siinä ei ole kahta A-kirjainta. Ja sanan piti loppua E-kirjaimeen.

Kiitti tosi paljon ap, mun piti leikata laput joihin kirjoitin nuo kirjaimet ja nyt sitten pyöritän niitä täällä kotona ja yritän keksiä jonkun sanan!

Vierailija
12/13 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulanne on sukunimi, tunnelnkn sennimisen perheen. Toi Latvanne on muuten kanssa sukunimi, mulla oli sen niminen luokkakaveri.

Vierailija
13/13 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samat kirjaimet LANNAT se yks tyhjä eli vapaavalintainen ja sitte K, joka on sillain että sen eteen mahtuu vaikka kuinka paljo ja jälkeen viisi kirjainta korkeintaan.

Löytyiskö näin sellasta, että menis kaikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi