Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nykyään kärttyinen lähes joka päivä. Mitä voisin tehdä?

Vierailija
14.11.2011 |

Mies on viime aikoina ollut kärttyinen lähes joka päivä, tiuskii ja ärtyy helposti. Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta mies ei usko olevansa yhtään kärttyisempi. Ja jos onkin, syy on aina jossain muualla kuin hänessä: Roskat viemättä, lapsi kiukuttelee, avaimet hukassa tms.

Hänen mukaansa minä olen yliherkkä, ja vain kuvittelen, että hän tiuskii. Ei edes tiuskiessaan usko niin tekevänsä tai ainakin syy on jossain muussa, kuten auki olevassa keittiön kaapin ovessa.

Enkä se ole vain minä joka on ärtyisyyden huomannut. Olen yrittänyt ottaa puheeksi, mitä asialle voisi tehdä, mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä, koska hän ei näe omaa kiukkuisuuttaan tai sitten hänestä ratkaisu olisi se, että poistettaisiin juuri sillä hetkellä häntä ärsyttävä asia. Mutta ei se todellisuudessa ole mahdollista, sillä kun hän on ärtynyt, ärsyttävä asia löytyy melkein mistä vaan.

Mitä voisin tehdä miehen mielialalle? Asiasta on vaikea keskustella, kun mies ei itse näe mitään ongelmaa ainakaan itsessään. Itse huomaan, että mies on kiukkuisempi, kun on valvonut myöhään, mutta ei häntä saa ajoissa nukkumaan, kun ei usko univelkansa vaikuttavan mitään.

Kiitos jos joku jaksoi lukea.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä alkaa pinna kummasti kiristyyn jos vällyen välissä on hiljaista...

Vierailija
22/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että tarpeeksi myös miehen näkökulmasta?

Ehkä hänellä on toinen nainen?

Tai sitten hän on ehkä tyytymätön elämäänsä/parisuhteeseenne tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi 20 v jälkeen ahdistaa, että tein monet kotityöt ja hankin perheelle kaiken toimeentulon. Olen mies. Alkoi tuntua etten pitkänpäälle jaksa. Kärttyinenkin kuulemma olin. Seksinpuute oli tietty yksi asia ja ennenpitkää puoliso tuntui lähinnä taakalta. Salarakkaani poisti seksinpuutteen ja oleellisesti vähensi kärttyisyyttäni. Sitä jotenkin paremmin jaksoi läpi harmaan arjen. Tilanne on parantunut jonkinverran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan