Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuin, kun mies ex-tempore lähti kaljalle..

Vierailija
05.11.2011 |

11kk vauvallemme on pidetty unikoulua nyt 3vrk ja olen valvonut aika paljon öisin. Mies auttoi vähän yhtenä yönä, muuten nukkui. Lisäksi talossa on uhmaikäinen. Olen ollut niin väsynyt että jo muutenkin olen raivonnut esikoiselle ja itkenyt vaan.

Tänään on miehen eka vapaapäivä koko viikkoon ja ruvettiin siivoamaan (pakko, koska keittiössä paljon kuivunutta ruokaa lattioilla ja pölypalloja ties missä... likaista.). Ajattelin, että ihanaa, illalla MINÄ saan kerrankin levätä ja voidaan rauhassa mennä vaikka saunaan. Miehen kaveri soitti ja pyys kaljalle. Ja mies sitten lupautui.

Kun en ollut innoissani, alkoi mies syyllistää mua, että olen hirveä pirttihirmu.. Lähti kaljalle ja tulee kuulemma yöllä takaisin. Että näin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kumma siinä on että monilta miehiltä (mukaan lukien omani) tuntuu kyky empatiaan puuttuvan :(

Jos vaan pääset niin lähdet itse seuraavaksi yöksi vaikka vanhemmillesi jotta saat nukkua.

Vierailija
2/3 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee kapakkaukon kanssa naimisiin niin ihme ja kumma: Kohta huomaakin olevansa naimisissa kapakkaukon kanssa.

Minä valitsin raittiin, joten ei ole noita(kaan) ongelmia;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee kapakkaukon kanssa naimisiin niin ihme ja kumma: Kohta huomaakin olevansa naimisissa kapakkaukon kanssa.

Minä valitsin raittiin, joten ei ole noita(kaan) ongelmia;-)

Tiedän, että vituttaa ja vittuilut ei nyt sua auta, mutta kyllä meillä ainakin sovitaan etukäteen, kuka milloinkin lähtee.. saa mennä, mutta jos toinen on ihan rikki ja väsy, niin kyllä se toinen huomaa, että nyt ei ainakaan!

Toivottavasti sulla on joku joka voi auttaa, eli lapset kaunaloon ja äidille, anopille, ystävälle, serkulle.. pyydät APUA! jospa miestäkin rupeaa hävettämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan