No niin, kuka av-mamma tunnustaa myyvänsä tätä;
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6960219?cmp=bn_sb91_820
Ihan selvästi palstamamman sisustama..
Ja Nico-Petterin uimalautakin jääny rantakuviin.
Kommentit (27)
alkoi heti soida päässä Dynastian tunnusmusiikki noista sisäkuvista. Johan on pytinki.
Melkoinen mauttomuuden huippu! Kuka tollasen ikinä ostaa? Eiköhän ne, joilla on nuin paljon rahhaa, rakennuta ihan omat miljoonalukaalinsa, eikä muuta toisten vanhoihin p*****hin.
kyllä mä tuolla voisin asua :) Jos vaan olisi rahaa...
Jos olisi noin paljon rahaa, niin en kuitenkaan tuollaista ikinä ostaisi.
Ja vielä Luumäellä...
niitä jotain Zeuksen päitä vai mitä kipsi-gargoylejä siinä takassa on tölvästynä :o
niin av-mamman sisustus tuossa talossa, ettei ole tosikaan!
Mutta kadehdittavan upealla paikalla! Olis kiva jos olis mökki tollaisella paikalla.
Pientä kontrastia talon ja saunan kesken... :-)
noi makkarin verhot on aika kivasti sommiteltu.
En ostais koska ei ole helikopterikenttää.
Toihan on JO meidän! Äsken just ostin kesämökiks.
Irtaimisto jetaan pastamammojen kesken! Jako alkaa huomenna klo 08 omassa pihassa! Tervetuloa!
miten afroditen kannattelemat kyntteliköt helisee kun lapset leikkii hippaa..vai saako tuolla hippailla?
ihan komee, paitsi ehkä vähän liian "hieno mun makuun, tai en sisustais noin mutta ton kokonen kämppä vois olla ihan kiva :)
miten afroditen kannattelemat kyntteliköt helisee kun lapset leikkii hippaa..vai saako tuolla hippailla?
Luumäki on Lappeenrannan lähellä. Kauniit on maisemat, mutta jösses mikä pulju. Mulle tuli mieleen joku fiini ranskalainen museo tms.
Mut se esittely teksti sai kyllä repeämään ;D
Luumäki on sen verran lähellä Suomen itärajaa, että varmasti on omistaja tullut itärajan takaa.
Sisustus on juuri tyypillistä venäläistä pröystäilyä.
Luumäki on sen verran lähellä Suomen itärajaa, että varmasti on omistaja tullut itärajan takaa. Sisustus on juuri tyypillistä venäläistä pröystäilyä.
Mulle kyllä kelpais, tontti ois makee ja se rantasauna, talon sisustus menis uusiks. Voiskohan tuolla pitää hevosia, vai onkohan liian liki kaupunkia...
Sohvat? Ja nuo verhotangot? Huomasiko kukaan sängynjalkaa? Joku laveri?
ulkoruokinnassa... XD