Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen

Vierailija
14.11.2011 |

vanhempainrahalla kotona (vauva 5kk) Mutta nyt sain hyvän työpaikan. Miten toimia kelan kanssa kun keskeytän vanhempainrahakauden ja miten hoitopaikka, yksityinenkö? Vai saanko vielä kelalta jos itse järjestän vauvalle hoidon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei ole kunnallisessa hoidossa, voitte edelleen saada kotihoidontukea ja mahd. kuntalisää. Ne rahat voitte sitten käyttää esim. hoitajan palkkaamiseen kotiin. Tai jos teille on kannattavampaa hakea Kelalta yksityisen hoidon tukea hoitajan palkkaamiseen, niin sitten haette sitä, mutta silloin ei saa enää kotihoidontukea ja mahd. kuntalisää. Lapselle voi myös hakea kunnallista hoitopaikkaa, mutta välttämättä noin pienelle ei ihan helposti löydy paikkaa, enkä ainakaan itse laittaisi tuon ikäistä ihan mihin tahansa ryhmään. Soita vaikka lähimpään päiväkotiin ja pyydä johtajaa soittamaan sinulle.

Kysele hoitorinkiä tai -kaveria vaikka hoitopaikka.net -nettisivulla, niin hoitokulut saa pienemmiksi.

Vierailija
2/2 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä subjektiivista päivähoito-oikeutta ole, ei ei tarvitse antaa kunnallista hoitopaikkaa. Joten oikeasti ilmoitus Kelaan, että olet töissä ja lapselle yksityinen hoitaja, jos isä ei hoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla