Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle selvisi miksen saa apua, koska en itke enkä ripustaudu auttajiin.

Vierailija
13.11.2011 |

Kaltoinkohtelutarinastani riittäisi vaikka muille jakaa, mutta apua en saa, koska olen vahva, en itke enkä ripustaudu ensimmäisen ns. ymmärtäjän kaulaan.

Koska totean että asiat ovat näin enkä niitä aio hyväksyä enkä kaltoinkohtelijaltani huomiota rukoilla, nostavat perheterapeutit ja muut ihmissuhdeasiantuntijat kätensä pystyyn kun ammattitaito loppuu siinä kohtaa kun kieltäydyn antamasta anteeksi ja hyväksymästä asiaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se johtuu siitä, että sulla on tuo persoonallisuushäiriö, etkä sen takia hyödy mistään avusta. Et yksinkertaisesti pysty muuttumaan, koska et ota mitään vastuuta omasta käytöksestäsi.

Vierailija
2/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä persoonallisuushäiriö-diagnoosi muuta sitä tosiasiaa, että sekin on äitini vika ja vain ja ainoastaan hänen syytänsä.

Ja vittuako mun sitten on pakko muka terapiaan mennä opettelemaan anteeksiantoa ja asian hyväksymistä, en mene, säästyy rahat ja käytän äitini loppuelämän hänen vihaamiseensa.

Mut missään vaiheessa mikään entinen eikä nykyinen ole minun vikani enkä voi itselleni mitään, olen ympäristön tuotos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ääniä pääsi sisällä?

Vierailija
4/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kuulisinkin, en sitä kellekään kertoisi. Olen ympäristöni tuotos, mikään ei ole minun vikani, enkä voi itselleni mitään.

Tämä kaikki on vain ja ainoastaan äitini vika nyt ja tulevaisuudessa.

Jos tapan jonkun ja syytä kysytään, sanon että se oli äitini vika.

Vierailija
5/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran et halua muutosta asenteeseesi, miksi ihmeessä olet tekemisessä minkään ammattiauttajatahon kanssa? Ei ole kiellettyä tai rikollista elää katkerana uhrina läpi elämänsä. Kaltaisiasi on Suomi pullollaan ja hyvin menee vaikka k#### otsassa ja nyrkit taskussa.

Vierailija
6/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä on lapsuudessasi tapahtunut,mutta se elämä mitä nyt elät on sun omaas,kannattaako se tuhlata noin?ei sun tarvii antaa anteeks,mut antaisit asian sitten olla..jos olet niin vahva kuin annat ymmärtää niin pystyt siirtämään sen osan elämästäsi muualle ja elämään uutta,omaa elämääsi.epäilenpä vaan ettet ole vahva,vaan se on naamio,suojakeino sinulle,ettet välitä tai käytät energian vihantunteisiin ja märehtimällä menneisyydessä.olet niin sanotusti menneisyytesi vanki.

Vierailija
7/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes käyt siellä mtt;ssä? Ei sinua kukaan siihen pakota.

Vierailija
8/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulon takia pakko sietää tiettyinä väliaikoina ns. ammattiauttajia ja sekin on vain ja ainoastaan äitini syytä ja äitini vika, mädätköön helvetissä.

Ehkä alan myymään persettä, niin vapaudun ammattiauttajista tai haen "apua" sitten kun huorausurani takia tulee psyykkisiä ongelmia. Mutta ilman äitiäni en huoraksi koskaan olisi alkanut, se on äitini vika.

Vierailija
9/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en käy, menee eläke katkolle. Ja se on vain ja ainoastaan äitini vika ja hän saa kärsiä rangaistuksensa.

Vierailija
10/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksinkertaisesti sinun vikasi: ensinnäkin koska olet äiti ja toiseksi, että ymmärrät kaiken olevan äitisi vika. Ymmärrät siis, ettei sinun olisi pitänyt lapsia tehdä.

jos en käy, menee eläke katkolle. Ja se on vain ja ainoastaan äitini vika ja hän saa kärsiä rangaistuksensa.

Vierailija
11/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelee mulle ja pilasi tämänkin aamun pitkään nukkumisaikeeni. Toivottavasti kivulias kuolema korjaa sen juopon huoranperkeleen mahdollisimman pian matojen ruuaksi.

Vierailija
12/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt täysikuu??

Vierailija
13/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi tehdä enää lapsia tai olla tehnyt yhtään. Kun minulla ei ole ollut äitiä, en voi tietää millaista on olla äiti tai mitä äidiltä vaaditaan, koska äidistäni ei ole esimerkkiä näyttämään.

Äitini vika siis sekin etten ymmärrä mitä äitiys on tai miten sitä pitäisi toteuttaa.

Pakko vaan odottaa että mitä useamman kakaran maailmaan tuotan niin ehkä se äitiys jossain vaiheessa aukeaa mullekin, mut sekin on äitini vika.

Vierailija
14/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitutuksen laukaisi se läpimätä huoranperkele, joka pilasi päiväni jo heti aamusta.

Vierailija
15/15 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun horinat on niin älyvapaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi