Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Maksatteko tv-lupaa?

Vierailija
13.11.2011 |

Jos ette niin onko tv tarkastajat käyneet ovellanne? Kuinka usein ja miten? (odottavatko käytävässä kauan/miten pyrkivät sisää jne.)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avaa ovea kenellekään, koska jos ystävä tulee niin tiedän sen ennestään. Muille ei ole syytä avata, siellähän voi olla jehova, mormoni, kaupustelija tai raiskaaja. lopettaisivat turhan ramppaamisen siis. ovat kyllä monesti käyneet kun lappuja tippuu luukusta.

Vierailija
2/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei telkkariakaan ole ollut 7 vuoteen. Kerran käynyt tarkastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskeluaikana kyllä kävivät.

Kerran olen ollut kotona, totesin vain että en aio päästää sinua sisään ja se oli sitten siinä se. Sanoin ettei ole tv:tä ja that´s it.

Siitä on nyt useampi vuosi. Lähes 10v.

Nykyiseen asuntoon on postin mukana tullut pari lappua, mutta eivät ole käyneet paikalla.

Vierailija
4/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 3 tuntia jos ei avaa tai ole kotona. Sitten kun on lähdössä vaikka kauppaan niin pamahtaa rappukäytävän kulman takaa tai vastaavasti kun tulee kotiin niin kulman takaa ilmestyy tarkastaja...totta vai tarua? t.ap

Vierailija
5/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oli vaihtoehtoja miksi perun ja valitsin rikkoutuneen laitteen

Vierailija
6/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on lupatarkastaja yrittänyt sisälle.

Kysyin että millä perusteella mun pitäisi päästää lupatarkastaja kotiini, olisinko rikkonut lakia niin paljon, että siitä seuraisi mahdollisesti 6 kk vankeutta?

Jos olen, niin sitten täällä pitäisi suorittaa kotietsintä, lupatarkastajahan ei sitä tee vaan poliisi.

Eipä ole näkynyt poliisejakaan.

Vierailija
7/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana en maksanut, koska oli niin huono televisionkatsomismahdollisuus (ns. pupunkorvat, ei normaalia piuhaa seinään) ettei siitä olisi mielestäni kannattanut maksaakaan. Eikä mulla kyllä rahaakaan ollut.

Aloin maksaa kun menin töihin ja muutin asuntoon jossa mulla on ns. oikea televisio, koska nythän maksamatta jättäminen olisi pelkästään lusmuilua ja muilta ihmisiltä varastamista.

Vierailija
8/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-maksun maksanut, kun kerran on televisiokin.

Vierailija
9/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt silloin kun olen ollut kotona, pyrki sisään mutten laskenut. Uhkaili mua, kunnes läimäsin oven kiinni.

Vierailija
10/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin, mutta lopetin pari vuotta sitten. ei oo ikinä käyny oven takana.

ja nykyisessä kämpässä ovisilmä, en avaa tuntemattomille

Vierailija
11/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 3 tuntia jos ei avaa tai ole kotona. Sitten kun on lähdössä vaikka kauppaan niin pamahtaa rappukäytävän kulman takaa tai vastaavasti kun tulee kotiin niin kulman takaa ilmestyy tarkastaja...totta vai tarua? t.ap

Vierailija
12/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne muuten aio lakkauttaa koko tarkastajakäytännön, vaikkei vieläkään ole päätetty, millä tavoin telkan katsomista tullaan tulevaisuudessa verottamaan?

Mä olen parinkymmennen vuoden aikana saanut kolmesti lupatarkastajan ovelle ja viime vuosina ovat soittaneet ilmoittaakseen, ettei mulla ole tv-lupaa ja että se tulisi hankkia (siis telkattomaankin talouteen?). Ne kait olettavat jokaisessa tv-luvattomassa taloudessa katseltavan telkkaa salaa?

Vierailija
13/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan tarkastajat eivät ole tulleet, vaikka olen toivottanut heidät tervetulleeksi ja ilmoittanut, milloin olen parhaitan paikalla.

Vierailija
14/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoden aikana on käynyt 3 kertaa, nykyisellä paikkakunnalla ei kertaakaan. Olen kieltäytynyt tarjouksesta ottaa maksulaput vastaan, asia on ollut sillä selvä.

Vierailija
15/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkku on ollut yli 20 vuotta. kertaakaan ei ole kysyttykään.

kannatan että liitettäisiin veroihin. kaikkihan ylen palveluita käyttää. lessutkin.

Vierailija
16/16 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun se jo on niin miten sen voi perua? Ihan vaan soittamalla tai sähköpostilla? Mikä syy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän