Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nonni! Siinä meni sekin isänpäivä perseelleen!

Vierailija
13.11.2011 |

Ukko lähtee lähibaariin kittaamaan parit kaljat!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä jotakin sellaista mistä itse pitää.

Vierailija
2/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea ei ollut otsaan kirjoitettu kun oman ukkoni bongasin..

Olisi varmaan pitänyt exältä kysyä miksi erosivat...jollei ainoa syy ollutkaan naisen uusi rahakkaampi rakkaus..jospa mies käytöksellään ajoi exän toisen miehen syliin?

Vaikka samanlainen pässi exän nyxäkin on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina baariin... eikö sen tarvi mennä aamulla töihin?

Itse en kattelis enää ikinä tollasta kaljasieppoa jolle se parikin olutta on tärkeämpi kuin se että pysyy kotona. Ja en ole mikään pirttihirmu, mun mies juo kaljaa kotona ja joskus baarissakin, mutta ei koskaan lähtis eikä jois jos siitä tulis mulle paha mieli...

Eikä varsinkaan mikään juhlapäivänä joka on lapsille tärkeä... taitaa olla tuo alkon käyttö muutenkin hänellä ongelma?

Se ei muuten siitä parane, pahenee vaan. nim. kokemusta on!

Vierailija
4/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä olisi varmaan kaikkien mielestä ok, jos äiti menisi jonnekin kosmetologille tai elokuviin "rentoutumaan", mutta isänpäivänä isä ei saisi käydä missään? Onko tuo nyt niin vakavaa, jos illalla menee parille kaljalle? Onhan ollut koko päivä aikaa olla perheen kanssa. Ja mikä estää viettämästä aikaa yhdessä myös muina päivinä?

Vierailija
5/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä olisi varmaan kaikkien mielestä ok, jos äiti menisi jonnekin kosmetologille tai elokuviin "rentoutumaan", mutta isänpäivänä isä ei saisi käydä missään? Onko tuo nyt niin vakavaa, jos illalla menee parille kaljalle? Onhan ollut koko päivä aikaa olla perheen kanssa. Ja mikä estää viettämästä aikaa yhdessä myös muina päivinä?

Vierailija
6/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänsankari saa viettää juhlapäiväänsä just niinkuin itse haluaa? Pitäisikö isänpäivänkin olla sittenkin äidille mieleen, niin että se pitäis viettää just niinkuin äiti (tai siis vaimo) haluaa?

Kello on jo yli viiden, kyllä tässä on ollut aikaa olla lastenkin kanssa koko päivä, eiköhän se niille ole ihan ok että isä lähtee ulos. Ainoa jota nyppii on ap, ja ap:lla tuntuu vain isänpäivä menneen pilalle.