Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ymmärtänyt vaimo herättää seksillä, edes isänpäivän kunniaksi

Vierailija
13.11.2011 |

En tiedä, mitähän tästäkin pitäisi ajatella, tai no, selvähän se.

Ei paljon isää arvosteta. Ostetaan mitä rahalla kaupasta saa, mutta se tärkein jää antamatta, eli rakkautta ja seksiä.

VITUTTAA taas ja taas ja taas.....

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko vaimosi syliisi...? :)

Vierailija
2/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla oli jo useampi lapsi, taidatte olla 40v villityksessä? eli lapset jo kouluikäsiä? toivottavasti meilläkin ajat muuttuu silloin sillä kyllä nyt saa todellakin 99%sesti tehdä aloitteet vaikka kotihommiin osallitutaankin hyvin. Kerran kahdessa kuussa nainen hyppää ratsaille tai voi kerjätä. Ellei oo väsynyt niin ei huvita tai pitäs aina lämmittää. no isänpäiväksi sain "patisteltua" vähän...

vasta nyt alan ymmärtää muitten varoitukset liiton ruuhkavuosista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

termi sille että naisilla on oikeus olla itsekkäitä ja unohtaa parisuhteen!

Olen itsekin elänyt ruuhkavuosia 4 lapsen ja parin talonrakennusprojektin verran (siis työn ohessa) eikä meillä kyllä ole koskaan ollut katkoa parisuhteessa! Aina ei ehkä tee mieli 110% mutta sen verran että vähintään viikoittain haluaa olla lähellä ja rakastella - ja tuottaa rakkaalleen hyvää:)

En tule koskaan ymmärtämään naisia (enkä kyllä miehiäkään) jotka laittaa lapun luukulle, näitä löytyy kyllä ihan lähipiiristäkin. Tulee vaan mieleen eikö puoliso kelpaa enää kuin laskujen maksajaksi ja lapsenvahdiksi?

Rakkaudesta on turha puhua ilman todellista parisuhdetta johon kuuluu olennaisena myös seksi!

n50

Vierailija
4/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi eilisissä pikkujouluissa kolme naimisissa olevaa miespuoleista kunnollista ja tunnollista kaveria päätyi nuolemaan naispuolisia sinkku-työkavereitaan yökerhon nurkkaan. Ja ehdottelemaan ties mitä.

Kotona kun odottaa kiukutteleva, nalkuttava ja kuiva vaimo, joka pitää parisuhteeseen kuuluvaa seksiä ikävänä velvoitteena ja naiseen kohdistuvana riistona.

Voi hyvää päivää kanssasiskot, koittakaa nyt pitää niistä miehistänne huoli. Siihen kuuluu myös ja etenkin seksi.

t. nainen 40 v (joka antoi isänpäivänäkin ihan oma-aloitteisesti ja nautti siitä kovasti)

Vierailija
5/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

termi sille että naisilla on oikeus olla itsekkäitä ja unohtaa parisuhteen!

Olen itsekin elänyt ruuhkavuosia 4 lapsen ja parin talonrakennusprojektin verran (siis työn ohessa) eikä meillä kyllä ole koskaan ollut katkoa parisuhteessa! Aina ei ehkä tee mieli 110% mutta sen verran että vähintään viikoittain haluaa olla lähellä ja rakastella - ja tuottaa rakkaalleen hyvää:)

En tule koskaan ymmärtämään naisia (enkä kyllä miehiäkään) jotka laittaa lapun luukulle, näitä löytyy kyllä ihan lähipiiristäkin. Tulee vaan mieleen eikö puoliso kelpaa enää kuin laskujen maksajaksi ja lapsenvahdiksi?

Rakkaudesta on turha puhua ilman todellista parisuhdetta johon kuuluu olennaisena myös seksi!

n50

Vierailija
6/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle riittää viiden minuutin rynkytys ja pussien tyhjennys. Sanomattakin lienee selvää, että minä kaipaan muuta. Aikani yritin, mutta mies oli heti palaamassa vanhoihin kaavoihin. Hieroin hartioita ja jalkoja, annoin suuseksiä (jota inhoan), hellittelin ja kehuin. Mies halusi saada lisää ja lisää, mutta vastavuoroisesti hän ei antanut minulle mitään. Joten seksiä meillä on nykyään äärimmäisen harvoin. Minulla on paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin olla runkkausväline miehelle.

Vierailija
7/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun lasten pitäisi sut herättää? Tai perinteisesti Suomessa on tehty niin.

Vierailija
8/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt aloitetta? Se on ihan sallittua sulle, myös isänpäivänä.

Vierailija
9/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt noin 10 000 aloitetta ja vaimo tuskin yhtäkään, ei edes isänpäivänä, vaikka oltiin hereillä hyvissä ajoin ennen lasten heräämistä.

Vaimoa ei ole taitu luoda vaimoksi miehelle vaan äidiksi lapsille ja sehän tässä harmittaa.

Joo ja lapset kyllä herättivät pari tuntia oman heräämiseni jälkeen.

Vaimo oli keittänyt kahvit (vaikka seksiä minä kaipaan vaimoltani) ja toi rahalla ostetun lahjan.

Jep, että näin meillä hoidetaan parisuhdetta.

ap

Vierailija
10/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitähän tästäkin pitäisi ajatella, tai no, selvähän se. Ei paljon isää arvosteta. Ostetaan mitä rahalla kaupasta saa, mutta se tärkein jää antamatta, eli rakkautta ja seksiä. VITUTTAA taas ja taas ja taas.....

Vierailija
11/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihana saunarakastelu illalla viimeksi. Aivan huippua, kun on niin ihana mies, jota oikeasti haluaa vaikka ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta! Ja lapsiakin neljä. Oon kyllä onnellinen.

Vierailija
12/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman syyllistämisiä tuon totean.

Meillä niin päin että mies on varsin haluton, saattaa mennä kuukausiakin ilman.

No, nyt oli seksiä viimeksi eilen illalla ja ihanaa olikin, sitä ennen lokakuun alussa.

Tänään ajattelin antaa pitkän kaavan mukaan poskihoidon.

N35

Vierailija
13/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväily, tapahtui se sitten käsin, suulla tai alapäällä, on seksuaalista ahdistelua tai raiskaus eli rikos.

En minä ainakaan uskaltaisi nykyisin ottaa riskiä, että mies on maanantaina poliisiasemalla syyttämässä minua seksuaalisesta ahdistelusta tai jopa siitä raiskauksesta!

Vierailija
14/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on ihana mies jolle mielelläni annan pimpsaa, anaalia ja otan suihinkin. Jotain vikaa sussa on kun vaimos ei halua. Ei kukaan halua kerjääjältä.

Vierailija
15/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittele seuraavan kerran keskustelua, että haluaisit isänpäivänä jotain hemmottelua "in your way". Äityli taas saa hemmottelua mitä toivoo äitienpäivänä. Jos tämä sopii molemmille niin sitten vaan ilmaiset mitä toivot ja emäntä huomioi sinut.

Vierailija
16/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä hän viitsi isänpäivänä sen enempää toisen toiveita kunnioittaa kuin teki isäkään toukokuussa. Eli missä oli vaimon muistaminen - missä tiskatut tiskit, loihdittu maittava lounas ja sen jälkeen siivottu keittiö, missä silitetyt vaatteet ja viikatut pyykit, missä äidillä lupa löhöillä koko päivä? Kun se isukki ei edes viitsinyt vaimon puolesta kuopuksen vaippoja vaihtaa, niin ehkä vaimo oletti, että nyt isänpäivänä isi haluaa samoja asioita mitä äitienpäivänä vaimolle tarjosi. Eli ei yhtään mitään!

Vierailija
17/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimosi aistii pervoutesi.

Vierailija
18/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään typerä seksinruinauspäivä! Ei vaimolla ole mitään velvollisuutta sua tyydytellä nimenomaan isänpäivänä (tai minään muunakaan päivänä). Mietipä itse, miten äitienpäivää juhlitte ja suhteuta tämä aamu siihen. Tuskinpa jaksoit kovasti äitienpäivään panostaa, sen verran jänkkärältä kuulostat.

Vierailija
19/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen TÄYSIN ap:n puolella ja olen nainen!

Jos minulla olisi nyt tässä aviomies ja lasteni isä niin kyllä takuulla hellisin häntä kaikin mahdollisin tavoin ja ihan ilman pyytämättä :)

Aivan järkyttäviä kyynisiä kääkkiä kirjoittelemassa ja suureen ääneen ihmettelemässä ketjusta toiseen, että 'ei kai vaimon tarvitse miestään isänpäivänä muistaa'!? No mistä ne muksut siihen oisit tempassut, jollei miehesi olisi ollut hommassa mukana?? Pidätkö miestäsi jonain spermapankkina, jonka voi sitten unohtaa lapsiluvun tultua täyteen?

Kiitollisuutta isää kohtaan edes isänpäivänä jokaiselta perheenjäseneltä - myös vaimolta!

Vierailija
20/24 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäivänä olisi vaimonkin miestään hyvä muistaa, mutta ei se tarkoita sitä että se seksi on automaattisesti lahjana. Ja aika järkyttävää että seksi koetaan lahjaksi.. Huh huh.

Itse olisin aamulla mielelläni puuhastellut, mutta miehellä oli jo herätessä selkä pirun kipeä niin en viitsinyt edes mitään ehdotella, ei se olisi halunnut. Ehkä sit myöhemmin tänään ;) Ja viimeksi pidettiin hauskaa eilen, ja muutama päivä sitä ennen. Seksi ei ole meille erikoistapahtuma.

Muistakaa isät myös niitä vaimoja äitienpäivänä (vaikkei se oma äiti olekaan :P). Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi