Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku urpo kauhisteli Törkeä kassaneiti-ketjua fb:ssä! XD

Vierailija
13.11.2011 |

Kauhisteli ettei ikinä kyllä tee lapsia kun äideistä tulee tommosia.



En kestä! Miten porukka voikin olla noin kuivia ja huumorintajuttomia. Siinä oli joku 5 ihmistä komppaamassa tätä uuveloa, kukaan ei tajunnu vitsiksi... :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku aina ottaa tosissaan. Ihan niinkuin sekin "täytyykö synnyttäessä olla alapää paljaana" XD Miten TYHMIÄ jotkut ihmiset voi olla?!! Mutta mitä pidemmälle ketju etenee sitä todennäköisemmin mukana on myös pila-tyhmiä, jotka lietsoo keskustelua esittämällä blondia. Parasta av-antia.

Vierailija
2/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just tyypillistä vastaprovoilua. Otetaan muka tosissaan... Itsekin tuota joskus teen noissa älyttömissä provoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa ketjun, menny aivan ohi.

Vierailija
4/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just tyypillistä vastaprovoilua. Otetaan muka tosissaan... Itsekin tuota joskus teen noissa älyttömissä provoissa.

Vierailija
5/6 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/6 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2011 klo 09:57"]

nostaa ketjun, menny aivan ohi.

[/quote]

 

Oisko se tää?http://www.vauva.fi/keskustelu/1495958/ketju/torkee_kassaneiti_kaupassa_huuteli_miehelleni_etta