Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

exä sitten palautti lapset äsken - se siitä isänpäivästä

Vierailija
12.11.2011 |

Exä on lähes aina ollut välillä holtiton ja ajattelee vain omaa napaansa. Vein lapset aamulla hänelle, heillä oli tarkoitus viettää isänpäivää sunnuntai-iltaan asti. Lapset ovat innoissaan koulussa tehneet isänpäiväkortit ja -lahjat ja moneen kertaan miettineet, miten kivaa on isänpäiväaamuna antaa ne isälle (tapaavat isäänsä todella harvoin eivätkä ole viettäneet kaikkia isänpäiviä isänsä kanssa, tämä isänsä valinta).

Nyt alkuillasta sitten exä soitti, sori, tuon lapset, lähen Kalen (nimi muutettu) kanssa mökille.

Jep jep, entä lapsesi?

Vastaanotin kaksi surullista pientä poikaa, joille ei millään meinannut tulla uni. Saavat nukkua tämän yön sängyssäni ja äsken löhöttiin siellä porukalla ja mietittiin, mitä teemme huomenna: herkkuaamiainen, leffa, mennään vanhempieni luokse käymään, illalla tacoja (lasten herkkua) ja joulun suunnittelua. Sinne nukahtivat ja vihainen äiti tuli koneelle.

Ja ennen kuin joku viisas ihmettelee, miksi otin lapset vastaan, miksi en vaatinut exää olemaan lastensa kanssa: ko. ihmiselle ei pysty sanomaan vastaan, hän pitää päänsä. Ja kun hän ei saa tahtoaan läpi on suorastaan hel**tillistä olla hänen seurassaan - sitä en lapsille halunnut.

Ja miksikö haksahdin moiseen idioottiin? Oli varsin fiksu mies (on erinäisissä asioissa edelleen), luonteen pimeät puolet tulivat esiin vasta vuosien päästä, siinä vaiheessa kun odotin esikoista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka mietti exän versiota asioista, tässä pääpiirteittäin: olen keskenkasvuinen idiootti, joka halusi erota hyvästä miehestä. Estän kaikin tavoin tapaamiset enkä osaa kasvattaa lapsia. :) Lisäksi olen ahne, koska en suostunut siihen, ettei exä maksa lainkaan elatusmaksuja vaan vaadin sen minimin... Siis Ihankuin meillä =)

itse en ainakaan olen exäni ainoa ex :)

t. ap

Vierailija
22/34 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen kesäisen kerjusi ja mietin oletko sama. Silloinkin isä perui viime hetkellä viikon mökkireissun tms. ja lähti kaverinsa kanssa? Sinä keksit jotain kivaa ohjelmaa lapsille silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi pahoillani lasten puolesta.

Vierailija
24/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvää huolta lapsista ja anna paljon huomiota. Ja muista kertoa, etteivät lapset ole tehneet mitään väärää.

Mukavaa päivää teille huomenna!

Vierailija
25/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisipä mies mitä on tehnhyt :(

Viettäkää te äiti-isänpäivä oikein antaumuksella!

Vierailija
26/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti löytyy vaari pojilta kelle voi kortit antaa..

Vierailija
27/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo lastesi takia.

Hirveintä on antaa lapselle katteettomia lupauksia. Pahimmassa tapauksessa sinä olet se paha, koska ehkä lupaat lapsille että voivat olla isänsä luona jne.. ja isä on se joka ei pidä sovituista asioista kiinni.

Hae yksinhuoltajuus.

Joskus on parempi elää ilman isää kuin elää epäluotettavan isän kanssa. Ihmiset ei ymmärrä miten pitkäkantoisia seurauksia voi pitämättömillä lupauksilla olla.

Itse olen elänyt, kasvanut ilman isääni. Äitini ei antanut hänen tavata minua, olisi halunnut kyllä. Isäni oli aivan liian epäluotettava, vakavaa päihteiden käyttöä taustalla. Olen onnellinen ja tyytyväinen etten joutunut turhien lupausten ketjuun. Miehen mallia sain kyllä. Äitini tapasi mukavan miehen jonka kanssa on elänyt tällä hetkellä melk 30 vuotta. Hän on ollut minulle isä. Biologisen isäni kanssa olen puheväleissä ja joskus nähdään myös. Sinut olen asian kanssa, eikä hän tunnu oikein edes isältä.

Vierailija
28/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas siinä kökkö isä!

Tuli surullinen mieli poikiesi puolesta. Ikävää että exäsi on noin kusipäinen ettei edes isänpäivää voi viettää omien lasten kanssa. No, se joskus myöhemmin kostautuu, siinä vaiheessa viimeistään kun pojat on isoja ja ymmärtävät enemmän. Uskon kyllä että sinä teet kaikkesi että pojat ymmärtävät että ei ole heidän vika että isä ei halua viettää aikaa. Kuulostat ihanalta, välittävältä äidiltä :) Toivon että huominen on kuitenkin iloinen päivä teille.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
29/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kuin joku ihmettelee, miksi tehdä toinenkin lapsi tuollaisen miehen kanssa: näin anonyyminä voin kertoa, että kuopus on vahinkolapsi, tosin äärimmäisen rakastettu ja odotettu vahinko :)

Vanhempieni nyt varoitettu tilanteesta ja siellä on ryhdytty toimiin: äitini valmistelee vaarinpäivä-kakkukekkereitä ja isäni aikoo juuri sopivasti mennä päiväunille kun kaarremme pihaan - lapset saavat herättää hänet korttien kanssa. Onneksi isäni omaa hyvät näyttelijänlahjat ja osaa vetää kunnon show:n :)

Eiköhän tämä tästä..

Vierailija
30/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surettaa sun lasten puolesta. isänpäivä (ja äitienpäivä) on lapsille ihan älyttömän tärkeitä. Meilläkin koulussa tekivät isänpäiväkortit, ja vielä kotona toiset.

Sun ex ei vaan osaa rakastaa lapsia - ehkei itseäänkään. Ehkei hän osaa ajatella, että olisi jollekin tärkeä, jos ei ole itse itselleen tärkeä, eikä itse välitä kenestäkään - tunnevammainen ääliö... tiedän yhden vastaavan kusipään.

Vierailija
31/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kuin joku ihmettelee, miksi tehdä toinenkin lapsi tuollaisen miehen kanssa: näin anonyyminä voin kertoa, että kuopus on vahinkolapsi, tosin äärimmäisen rakastettu ja odotettu vahinko :)

Vanhempieni nyt varoitettu tilanteesta ja siellä on ryhdytty toimiin: äitini valmistelee vaarinpäivä-kakkukekkereitä ja isäni aikoo juuri sopivasti mennä päiväunille kun kaarremme pihaan - lapset saavat herättää hänet korttien kanssa. Onneksi isäni omaa hyvät näyttelijänlahjat ja osaa vetää kunnon show:n :)

Eiköhän tämä tästä..

helvetin kiva että sulla on isä edes.

Vierailija
32/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan kuin meillä. Paitsi yksi tytär, joka nyt tuhisee mun sängyssä. Exän tyttöystävä haluaakin nukkua vapaapäivänä pitkään ja haluaa, että menevät hänen vanhempiensa kanssa isänpäivälounaalle!!!! Siis, jos mies ajaisi oman isänsä luokse 260 km päähän palvelutalolle katsomaan, ois ollut ok, mutta uuden tyttöystävän isän luo... ei kiva, ei.

Kaikkea extrakivaa huomiseki tytölle lupailin, että tehdään ja peruin kauan odottamani oman iltamenon. :(

Vierailija
33/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on vaari, jota voi juhlia. Mutta surku poikien puolesta :( Suurin häviäjä on kuitenkin exäsi, joka tulee todennäköisesti jossain vaiheessa huomaamaan, että lapset ei odota palvovasti koko ikäänsä.

Vierailija
34/34 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan kuin meillä. Paitsi yksi tytär, joka nyt tuhisee mun sängyssä. Exän tyttöystävä haluaakin nukkua vapaapäivänä pitkään ja haluaa, että menevät hänen vanhempiensa kanssa isänpäivälounaalle!!!! Siis, jos mies ajaisi oman isänsä luokse 260 km päähän palvelutalolle katsomaan, ois ollut ok, mutta uuden tyttöystävän isän luo... ei kiva, ei. Kaikkea extrakivaa huomiseki tytölle lupailin, että tehdään ja peruin kauan odottamani oman iltamenon. :(

lapsen suru ja pettymys on vain niin rankka kohdata.

t. ap