m voisin melko helposti elää loppu elämäni ilman seksiä
Kommentit (13)
tykkään tai tykkäsin ennen kovastikkin. Enään ei vain kiinnosta. Mulle sais tulla vaihedevuodetkin ihan vaikka heti. Ja olen vasta 30v.
Ei vaan kiinnosta enään yhtään ja olen jo valmis mummoutumaan. Tosi outo fiilis.
enää ei yhtään. Ei koskaan.
T: 34v. Ja varmaan siinä 30v. alkoi.
Mikä on johtanut tuohon pisteeseen?
En kestä ajatusta ilman seksiä. En ole kauhean seksuaalinen mutta kuitenkin pidän siitä ja sitten kun haluttaa seksiä on saatava.
Ajatuskin siitä että en koskaan enää kokisi sitä fantastista orgasmia saisi minut masentumaan.
liittyiskö niihin tai hormoneihin, niidenkin kanssa vähän häikkää.. Apua en ole hakenyt, koska tämä on ongemistani ihan pienimpiä. T: 4. vastaaja
En kestä ajatusta ilman seksiä. En ole kauhean seksuaalinen mutta kuitenkin pidän siitä ja sitten kun haluttaa seksiä on saatava.
Ajatuskin siitä että en koskaan enää kokisi sitä fantastista orgasmia saisi minut masentumaan.
Silloisen suhteeni kaksi edellistä vuotta olivat menneet kipuillessa sen kanssa että mies ei halunnut seksiä kuin aniharvoin, mikä ei olisi ollut mulle ehkä muuten niin suuri ongelma, paitsi että olisin halunnut lapsia.
Sitten kun erosimme, oli ensin ihan hyvä fiilis kun ei ollut seksiä. Noin vuoden kuluttua tilanne muuttui, ja aloin ajatella seksiä koko ajan ja haluta sitä ihan hirveästi. Olisin pannut puolta tuntemistani miehistä siinä kiimassani. Mulla ei ilmeisesti ole kovin vahva libido, se herää vasta yli vuoden selibaatin jälkeen...
Nyt olen ihan eri tilanteessa, olen ollut naimisissa vaikka kuinka kauan ja jo menettänyt kiinnostukseni mieheeni seksuaalisesti - mutta veikkaan että sekin johtuu vain siitä että seksiä on niin usein etten mä ehdi kaivata sitä. Varmaan olisin taas ihan kiimassa jos sitä ei olisi koko ajan, mutta kun se ei ole tilanne niin taas tuntuu että voisin olla ilman seksiä vaikka ikuisesti.
Toista se oli aiemmin; aina halutti. Nyt on tilanne, että pärjään mainiosti ilman seksiä. Eniten kaipaan kumppania henkiselle tasolle, syviä pohdintoja elämän mielekkyydestä. Ja matkakumppania myös.
En kaipaa, en.
Tässä suhteessa mulla ei ole mitään menetettävää. Ei voi kaivata mitä ei ole koskaan saanutkaan...tai jotain. Seksi on vain yksi iso...blaaaah.
Mies on muuten todella ihana. En oikeesti tiedä mikä on.
Nyt kolmannen lapsen syntymän jälkeen ei ole juurikaan haluja ollut.
En ole koskaan ollut mikään suuri seksipeto, mutta en myöskään ennen koskaan kieltäytynyt mieheni "lähentelyistä". Nykyään jopa kieltäydyn.
Minäkin. Iljettää jo ajatuskin.