Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon vapaaehtoisesti kadoksissa ollut perheenäiti. Voisitko se olla sinä? Miksi?

Vierailija
12.11.2011 |

Vuosi sitten se olisin voinut olla minä, en muuta suunnitellutkaan päivittäin kuin sitä miten ja minne katoaisin perhettäni pakoon viikoksi tai pariksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee perheestä lomaa, miksei sitä voi tehdä reilulla tavalla? Kuka kieltää varaamasta lomamatkaa ja lähtemästä sinne yksin?

Vierailija
2/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mieheltä voisin kadota helposti, sen verta nyt vituttaa tuo äljäke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mullakin kyllä ollut aika, jolloin tuo olisi ollut mahdollista.

Vierailija
4/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estää varaamasta lomamatkan ja "katoamisen".

Vierailija
5/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei edes ilmoita olevansa turvassa? Voihan sitä laittaa vaikka kirjeen kotiväelle niin, että he saavat sen jo katoamispäivänä. Siinä kirjeessä sitten kertoo, että tulee viikon päästä ja sillä sipuli.

Katjan tyyppinen katoaminen aiheuttaa omaisille hirvittävän hädän eikä ole minkään syyn varjolla hyväksyttävää.

Vierailija
6/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus on ollut hermo kireällä ja olen herkutellut ajatuksella, että sanaakaan sanomatta ottaisin ja kävelisin ovesta ulos... tunniksi tai pariksi! Mutta että joku oikeasti aiheuttaa noin suuren huolen omille rakkailleen - ei, en todellakaan voisi tehdä mitään tuollaista. Tuosta tempusta jäi varmasti tuon naisen lapsille ikuiset traumat; koskaan ei tiedä, milloin äiti vain ottaa ja häipyy.

Vierailija
7/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sanonukki että lähen kohta pois. no joo,en tietenkään lähe,mutta on nyt jotenkin hemmetin rsakasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi