Uusi tietovuoto: Nyt jaossa suomalaisten s-postiosoitteita:
Kommentit (26)
Olen aina Usenetin news-ryhmiin kirjoittaessani käyttänyt omaa nimeäni ja toimivaa sähköpostiosoitetta jo periaatteen vuoksi. Kyseinen meiliosoite on sitä varten, että sillä minuun saa yhteyden, eikä siis ole mitenkään salaista tietoa; muuten en sillä julkisesti kirjoittelisi.
Eikö sun omaan sähköpostilaatikkoon saa kuin yhden osoitteen? Ei tuo oman osoitteen jakaminen mikään pakko ole
Eikö sun omaan sähköpostilaatikkoon saa kuin yhden osoitteen?
maileihin ei sähköpostialiaksia saa.
Olen aina Usenetin news-ryhmiin kirjoittaessani käyttänyt omaa nimeäni ja toimivaa sähköpostiosoitetta jo periaatteen vuoksi. Kyseinen meiliosoite on sitä varten, että sillä minuun saa yhteyden, eikä siis ole mitenkään salaista tietoa; muuten en sillä julkisesti kirjoittelisi.
Eikö sun omaan sähköpostilaatikkoon saa kuin yhden osoitteen? Ei tuo oman osoitteen jakaminen mikään pakko ole
sinne ainakin viisi, muistaakseni, mutta en ole tarvinnut enkä kaivannut.
Mun kaikki kolme sp-ossaa oli tuolla listalla :(
Mitäs nyt?
salasanat niissä palveluissa joissa osoitetta on käytetty. Voi olla ettei sille oikeasti ole tarvetta, mutta salasanoja kannattaa aina välillä vaihtaa muutenkin.
salasanoja ei julkaistu, vaikka väitetäänkin eettä ne on olemassa. Se taas ettei tiedetä mihin ne käyvät on sivuseikka, sillä eri järjestelmiin hakataan systemaattisesti läjää email-salasAnapareja ja katsotaan tärppääkö.