Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska tuo Vauvalehden hoitolaukkugalluppi! Mitä teidän hoitolaukusta löytyy?

Vierailija
12.11.2011 |

Meillä vaippoja, kosteuspyyhkeitä, pari lelua, hedelmäsose, lusikka jos toinenkin, tuttipullo + maitotetra ja harso.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaan yleensä hoitolaukun joka kerta erikseen, esim. kauppareissuille ei sellaista tarvita.

Meillä laukussa on esim. kertakäyttövaippoja ja/tai kestovaippatarvikkeet, usein villahousut ja -aluspaita, jotakin varavaatetta, harso, tutti, rintakumit ja vaipanvaihtoalusta. Mutta tosiaan riippuu siitä, mihin mennään

Vierailija
2/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina löytyy nämä: Varavaatteet, kosteuspyyhkeet, kertakäyttöalustoja, vaippoja toki ja harso.

Jos ollaan vaunuillen liikkeellä niin mukana on myös minun lompakko ja kamera.

Vierailija
4/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut hoitolaukkua. Mulla kaikkien kolmen lapsen tarpeelliset tavarat on kulkeneet vaunun taskuissa tai käsilaukussa. En ole koskaan ymmärtänyt erillisen hoitolaukun funktiota, ja lisäksi se on mielestäni ruma roikkuessa siinä vaunun kahvassa. Mutta varmasti jonkun mielestä käsilaukkuni on ruma siellä rattaiden alakorissa ;)

Vierailija
5/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaista hoitolaukkua ja lapsikin on jo 1v9kk mutta vauva-aikana mukana oli aina vaippoja, varavaatteet, harsoja, pieniä muovipusseja. Kosteuspyyheksitäkin oli mutta niitä en ikinä käyttänyt vaan aina pestiin hanan alla. Harso hoiti pyyhkeen virkaa, samoin mm. vaipanvaihtoalustan virkaa (harsoja oli aina pari-kolme). Imetin puolivuotiaaksi joten siihen asti ei ollut pulloja tms mukana. Kamera, lompakko ja kännykkä.

Kun alettiin syödä kiinteitä, mukana alkoi kulkea pilttihedelmää, lusikka, vesipullo (tavallinen pullo otettiin heti käyttöön, aluksi joi pullonkorkista). Hampaita alkoi tulla joten Panadol kulki aina mukana. Ja paperia, sitä on aina mukana.

Nyt lähes 2-vuotiaana mukana on vain jotain välipalaa ja joskus vaippa. Kamera aina.

Vierailija
6/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän hoitolaukussa on:

-vaippoja 4-5kpl

-vaipanvaihtoalusta

-pyllypyyhkeitä

-pari purkkia korviketta

-tuttipullo

-pussi, jossa varatutti, liivinsuojia, side, savetteja, pienet sakset, pakastepussi pukluisille/kakkasille vaatteille

-kahdet varavaatteet vauvalle

-harso

Laukkuna käytössä se sairaalasta ilmaseks saatava Liberolaukku.

Kyseessä 2,5kk vanha esikoisvauva.

Vierailija
7/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut hoitolaukkua. Mulla kaikkien kolmen lapsen tarpeelliset tavarat on kulkeneet vaunun taskuissa tai käsilaukussa. En ole koskaan ymmärtänyt erillisen hoitolaukun funktiota, ja lisäksi se on mielestäni ruma roikkuessa siinä vaunun kahvassa. Mutta varmasti jonkun mielestä käsilaukkuni on ruma siellä rattaiden alakorissa ;)

laittaa sinne alakoriin mitään laukkuja, koska siellä kaikki likaantuu. Kauheasti taskuja ei meidän vaunuissa ole. Mä taas en juuri tarvitse käsilaukkua, laitan lompakon ja puhelimen sinne hoitolaukkuun, jos on tarvis.

Tosin mun hoitolaukut ei ole mitään siihen tarkoitukseen valmistettuja, vaan kankaisia olkalaukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi