Kuukautiset myöhässä puoli vuotta.
Kommentit (11)
Stressiä, laihduttamista, lihomista. Onko mahdollisesti sen takia jäänyt pois? Voi olla jostain vakavammastakin. Käy lääkärissä, sittenpähän tiedät.
noista ehdotetuista... Mikähän mättää? Pitäisköhän huolestua? On mulla ennenkin ollut menkat kadoksissa, mutta ei koskaan näin kauaa.
ap
Mulla on syynä liian alhainen prolaktiinitaso. Kandee käydä gynellä.
Haittaako jos ei ole kuukautisia? Mä voisin kyllä olla ilmankin kun ei ole tarkoitus hankkia lapsia.
ap
syynä pco. Hormonikuurin lääkäri määräsi ja sitten taas menkat alkoivat tulla.
joten myös kuukautiset tulee nyt normaalisti. Mun lääkäri sanoi, että asia kannattaa hoitaa kuntoon. Prolaktiinia säätelee kuitenkin aivolisäke, joten on hyvä että pääkopassa toimii kaikki normaalisti... Ei sitten ainakaan johda mihinkään vakavampaan.(Tämä tila ei siis ole mitenkään vakava).
monilla vaihdevuodet alkaa näytellä merkkejä alle 40-v. Varaa aika gynelle.
Joo varmaan mullakin kannattis kun lopetin lokakuus pillerit ja en vieläkään ole raskaana.. :O Missähän se vika on?
Mä just mietin, että mitähän tämä on, kun kierto on normaalisti sellaiset 27 päivää, mutta viimeksi oli vain 23 päivää ja nyt on jo kp34 eikä menkkoja näy. Raskaana en ole eikä stressiä tai mitään erikoisempaa ole.
Ideoita?
Muuten harkitsisin vakavasti.