Montako tyhjää vessapaperirullaa vessassanne on nyt näkösällä?
Kommentit (19)
Kerran tein empiirisen tutkimuksen, kuinka paljon niitä voikaan kasaantua, ennenkuin _joku_ muu kuin minä tajuaa ne viedä pois. Hylsyjä oli 8 ja sitten meni hermo....
Aivan käsittämätöntä.
Meillä ei katsokaas ole mikään pikku koppi se vessa. :)
me säästetään niitä kun meillä on usea hamsteri.Hamsut järsii niitä.
koska me heitetään ne tyhjät pönttöön. Emboa siis käytämme, ennen oli vessa täynnä niitä hylsyjä.
yleensä ei yhtään, joskus lapset nappaa hylsyn leikkeihin mutta silloin se löytyy muualta kuin vessasta.
Ne viedään pois sitä mukaa kun niitä syntyy.
Aika usein on yksi jäänyt pyörimään nurkkiin.
koska meillä käytetään hylsytöntä wc -paperia.
eikä yleensä keräännykään, vaikka ei mitään siivousintoilijoita muuten ollakaan.
Kerran tein empiirisen tutkimuksen, kuinka paljon niitä voikaan kasaantua, ennenkuin _joku_ muu kuin minä tajuaa ne viedä pois. Hylsyjä oli 8 ja sitten meni hermo....
Aivan käsittämätöntä.
Miksei vessassa ole roskista johon sujauttaa suoraan hylsyn?
ei meillä ainakaan vessassa ole ku mini roskis, ku ei sinne mahu isoa roskista, joten hylsyt kiikutetaan keittiön roskikseen..
Aivan käsittämätöntä.
Miksei vessassa ole roskista johon sujauttaa suoraan hylsyn?
on nolla, sattumalta juuri äsken poimin molemmista vessoista yhden hylsyn kumpaisestakin ja vein ne gerbujen terraarioon.
koska meillä käytetään hylsytöntä wc -paperia.
Se on riittoisampaakin.
Vessassa on kyllä roskiskin, mutta se on ollut jo pitkään niin täynnä ettei siihen mahdu (eikä kukaan viitsi tyhjentää ja laittaa uutta pussia).
Ihan sama.
tietty!