Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko ruveta kotiäidistä työttömäksi?

Vierailija
11.11.2011 |

Mun tulot nousisi muutaman sata euroa! Ja vuoden alussa on tulossa sadan euron korotus peruspäivärahaan (sille joutuisin).

Mikähän todennäköisyys olisi JOUTUA töihin, jos nyt ilmoittautuisi työttömäksi? Aikomus palata työelämään vasta ensi syksynä, mutta rahat tosi tiukilla jo. Siksi voisin olla työtönkin, ihan parinsadan euron vuoksi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kohta 500 pv täys.

Vierailija
2/4 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö itse mitenkään työkkärissä rajaamaan minkälaisia töitä hakee ja ottaa vastaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olen hakenut ainoat työni (max viikko) tänä aikana. Ei työkkäriä näinä vuosina paljon kiinnostanut. Nyt on aktivointiehto täyttynyt (kela perii puolet työmarkkinatuestani kotikunnaltani, jos minulla ei ole aktiivitoimia meneillään). Työtarjousta tulee ja suunnitelmaa laaditaan tiuhaan ja kohta joudun taas takaisin työpajalle askartelemaan.

Vierailija
4/4 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli kaksi viikkoa työttömänä ja sai töitä. Siis nimenomaan sai, mutta kun mä en edes haluaisi heti, vaan vastan ensi syksynä. Pelkään, että mäkin saisin kahdessa viikossa töitä...Ja jotain mitä en edes haluaisi tehdä.

Onko ihmisellä vaaraa muuten joutua töihin, joihin ei ole kykyjä? Sellaista en ainakaan haluaisi! En kaipaa mitään haastetta tällä hetkellä kodinpyörityksen lisäksi. Ensi syksynä eri asia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän