Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla tasainen, syvä ja melkein koko vartalon rusketus jo kesäkuun alussa

Vierailija
06.06.2008 |

niin monella pienten ja kouluikäisten lasten äidillä?

...... tuijottaa kateellisena rannalla toisten väriä.............

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan rannalla paahdettu vaan ystävän häitä varten suihkurusketuksena hankittu. Ehkäpä joillakin muillakin niin?

Mä palan todella herkästi eikä ihoni siedä aurinkoa joten otan yleensä keväällä suihkurusketuksen joka aikanaan vaalenee mutta väriä jää ihoon koska sen rusketuksen aikana voin olla varovaisesti auringossa ja päivettää ihoani hitusen palamatta.

Vierailija
2/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivatkon käyttäneet itseruskettavaa? näi minä teen. :-) tässä kerkee aurinkoa ottamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin rumaa kuin ruskettunut nahka.

Vierailija
4/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi feikata jos tahtoo olla ruskea. Mä oon pale and interesting.

Vierailija
5/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aurinkorannoilla. Nämä kolmevitoset äiti ja isä näyttävät vuosia ikäistään vanhemmilta; iho on kuivahtaneen ja ryppyisen oloinen.

Vierailija
6/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään vapaapäivä ja olimme maauimalassa koko päivän. Kyllä tuli aikamoiset rajat tän päivän aikana. Äsken kun kävin kaupassa ja näin yhden tuttavan, hän kysyi että olenko ollut jossakin lomalla, kun olen niin hyvin ruskettunut...

Vierailija
7/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole talven jäljiltä ruskettunut, eikä rusketusta kotimaassa voi saada ennen kuin aurinkoiset ilmat alkavat. Toisaalta jotkut ihmiset ruskettuvat helpommin ja ovat toki pigmentiltäänkin tummempia. Ystäväni ruskettuu tosi kauniisti ja tasaisen syvästi jo yhdessä auringossa vietetyssä päivässä. Miehenikin on aina ruskea jo kesän alussa, sillä alkaa kulkea lyhythihaisessa golf-kentällä heti kenttien avauduttua. Itse vain palan ja punetun. Saatan saada kevyen rusketuksen valkoiselle iholleni heinäkuun loppuun mennessä.

Vierailija
8/9 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja kädet on tosi ruskeat.

Hmm... jalat ja muu kroppa on sitten ihan vitivalkoista.

Vierailija
9/9 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytan on suunniteltu rusketuksen edistämiseen

http://hyvinvointishop.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi