Huijausvauva jne
Moi!
Tapailin satunnaisesti naista, seksin merkeissä. Nainen kertoi, että käyttää pillereitä. No, minä luotin häneen.
Kun satunnainen suhde oli jo ohi, niin tämä nainen ilmoitti, että onkin raskaana ja minä olen isä. Ehdotin aborttia, koska meillä ei ollut vakisuhdetta. Nainen suostui, mutta päätti lopulta pitää lapsen.
Yritti ehdottaa, että hän ottaisi elatusmaksun Kelan kautta ja minä voisin maksaa sitten pienempää elatusmaksua hänelle suoraan käteen.
Jatkuvasti on tullut uhkailuviestejä. Miten on xx päivänä menossa lastenvalvojalle jne. Olen odottanut kirjettä, mutta sitä ei ole tullut uhkailuista huolimatta.
Jäin miettimään, että olenkohan edes isä, kun nainen ei laita asiaa eteenpäin, nyt kun kerroin, että haluan, että isyys selvitetään.
Melkoinen stressi päällä, kun ei tietä, tuleeko yhteydenotto vai ei. Ja se myös, että jos lapsi onkin minun. Pitäisköhän minun ottaa itse yhteys lastenvalvojaan isyyden selvittämiseksi, jotta saisin nukkua yöni rauhassa.
Kommentit (27)
onko miehellä oikeus vaatia jälkikäteen isyystestiä vaikka olisi aikasemmin tunnustanut isyyden? On käynyt ilmi että mieheni ex on valehdellut ja oli pettänyt miestä silloin kun on tullut raskaaksi. Mies oli myös siihen aikaan erittäin paljon poissa kotoa eikä muista että olisi sellaista hetkeä ollut että raskaus olisi edes mahdollinen. Mutta tämä petollinen nainen oli jotenkin ylipuhunut ja selittänyt kunnes tämä lopulta uskoi että todella näin on tapahtunut. Nyt vasta vuosien päästä on nämä todisteet tullut esiin. Mies on maksanut elatusmaksuja jo melkein 8 vuotta. Onko mitään mahdollisuutta saada totuus esiin?
Kai sen isyyden saa kumottua, mutta se menee oikeuden kautta ja on varsin monimutkaista. Kannattaa ehkä kysellä joltain lakimieheltä apuja. Isyyttä ei koskaan saisi tunnustaa ilman testejä jos on pienikin epäilys isyydestä.
todisteet petollisuudesta on nyt myöhemmin käynyt ilmi mies ei siis silloin tiennyt että naisella oli suhde toiseen. Tämä kyseinen nainen on vielä kaikenkukkuraksi niin rahan ahne että on yrittänyt periä elatukset eri tahoilta samaan aikaan kun mies on kiltisti omaa kukkaroa tyhjentänyt tälle.
Ja se myös, että jos lapsi onkin minun.
T:ap
Ja se myös, että jos lapsi onkin minun.
T:ap
Eukko vedättää. Tuskin on sun muksus.
Tiedän naisen, joka kiristi kahdelta perheenisältä rahaa ja nosti päälle Kelasta. Kumpikin perheenisä oli käynyt vierailulla ja hädissään (ettei vaimo saa tietää) maksoivat salaa elareita naiselle. Nyt asia on selvinnyt, mutta miehet eivät ikinä kehtaisi tehdä rikosilmoitusta, koska sitten vaimo saisi tietää. Kumpikaan siis ei ollut lapsen isä, mutta pelkkä salaa maksaminen olisi vaimolle todiste siitä, että jotain on tapahtunut, kun kerran suostuu maksamaan..
Kuten todettu, pillereistä huolimatta voi tulla raskaaksi. Ne eivät oikein käytettyinäkään ihan joka kerta jokaisella naisella estä munasolun irtoamista.
Toki on myös mahdollista, että on huijannut, mutta pystyt suhtautumaan häneen ja lapseen myönteisemmin, jos et automaattisesti oleta niin.
Ota yhteys lastenvalvojaan ja käy selvittämässä isyys. Jos lapsi ei ole sinun, voit unohtaa koko asian.
käytä ehkäisyä kun harrastat seksiä (oli se nainen kuka tahansa). Eli kyllä minä ainakin tulkitsen asian niin, että jos mies ei ole kiinostunut omasta ehkäisystään hän haluaa lapsia.
Mutta kyllä sinäkin käsitykseni mukana voit isyystutkimusta vaatia. Soita lastensuojeluun, kyllä ne osaavat sinua neuvoa.
Kai sen isyyden saa kumottua, mutta se menee oikeuden kautta ja on varsin monimutkaista. Kannattaa ehkä kysellä joltain lakimieheltä apuja. Isyyttä ei koskaan saisi tunnustaa ilman testejä jos on pienikin epäilys isyydestä.