Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin ämmillä ei ole oikeutta vihjailla että lapset pitäis hakea hoidosta aiemmin.

Vierailija
11.11.2011 |

Ei, vaikka asun päiväkodin naapurissa ja lösötän päivät eläkkeellä kotona. Minulla on oma elämä ja oma talous, isä on lasten lähivanhempi.

Lasten hoitopäivät menevät lähivanhemman työaikojen mukaan ja jos lapset haetaan päiväkodista joka päivä vasta klo 17 tasan, ei asia kuulu minulle mitenkään, koska olen etävanhempi, vaikka asunkin naapurissa.

Päiväkodin akat saavat palkkaa työstä klo 17 asti, eikä niiden asia ole vihjailla että lapset pitäisi hakea hoidosta aiemmin.

On lähivanhemman asia hakea lapset, minä saatan olla vasta juomassa aamukahvia klo 16 eikä minun velvollisuuteni ole hakea kakaroita hoidosta parin tunnin takia, mulla on omakin elämä elettävänä.

Isän on mentävä aiemmin töihin, jotta pääsee aikaisemmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menen nukkumaan, eli nyt on ilta minulle. Ja lasten hoitoajat menevät isän työaikojen mukaan, jos isä on töissä 9-16.45, kakarat ovat hoidossa 8.30-17 eikä asia mulle kuulu vaikka päiväkodin ämmät muuta luulevat.

Vierailija
2/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menen nukkumaan, eli nyt on ilta minulle. Ja lasten hoitoajat menevät isän työaikojen mukaan, jos isä on töissä 9-16.45, kakarat ovat hoidossa 8.30-17 eikä asia mulle kuulu vaikka päiväkodin ämmät muuta luulevat.

Sanoivatpa av-mammat tai päiväkotihenkilöstö mitä tahansa, niin juuri noin se menee.

Minä olen se vanhempi, joka yleensä haki lapsensa viimeisenä. Jos päiväkoti on auki klo 17 saakka, niin kenelläkään ei ole mitään äkisemistä, vaikka viimeiset lapset haettais klo 16:59:59.

Se on ihan järjestelykysymys, että pääseekö henkilökunta lähtemään pois samalla ovenavauksella kuin viimeinen lapsi. Useimmat työntekijät ovat naisia ja pystyvät tekemään useampaa työtä yhtaikaa, kuten vahtimaan lasta samalla kun järjestelee päiväkotia päivän päätteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luojan kiitos että edes päiväkodin ämmät välittää noista lapsiressuista

Vierailija
4/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdelläkin lapsella on tarve olla hoidossa niin pitkään.

Vierailija
5/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin suojatöihinsä ja joutuu siellä notkumaan liian pitkään toimistotyöläiseksi.

Vierailija
6/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa köyhälle mitään, kuten ei virikehoitokaan. Ja mä oon niin huomionhakuinen että taidan hankkiutua taas paksuksi, kun tykkään käydä neuvolassa saamassa huomiota joka viikko.

Huomiota ja hoitoo saa kun on sikiöhautomo, muussa tapauksessa saat odotella hoitoonpääsyä puoli vuotta, ketään ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän