Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi osti itkuhälyttimen. Mitähän hiivattia mä sillä tekisin?

Vierailija
11.11.2011 |

Asun kaksiossa, jossa lapsen itku kuuluu taatusti koko kämpän joka nurkkaan. En myöskään nukuta lasta parvekkeella, minkä anoppi tietää. Ihan kiva, että halusi jotain antaa, mutta...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikonut ostaa itkuhälyttimen, mutten ole raaskinut kun hyvä maksaa monta kymppiä.

Meillä on kolmio ja olen nukuttanut vauvaa makuuhuoneen yhteydessä olevalla parvekkeella. Ei se itku kuulu sieltä sisälle olohuoneeseen ja keittiöön asti ellen ole viereisessä huoneessa. Talvikin tulossa enkä viitsisi pitää enää ovea raollaan...

Vierailija
2/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kyläillessä jos on vaunuilla matkassa niin voi nukkuvan lapsen jättää turvallisesti ulos nukkumaan vai änkeätkö tässä tapauksessa lapsen vaunuineen myös vieraitten kotiin sisälle? Vai herätät vauvan?

En minä ainakaan jättäisi vieraillessa vauvaa ulos nukkumaan, koska suurin osa kavereistani asuu kerrostalossa kuten minäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kyläillessä jos on vaunuilla matkassa niin voi nukkuvan lapsen jättää turvallisesti ulos nukkumaan vai änkeätkö tässä tapauksessa lapsen vaunuineen myös vieraitten kotiin sisälle? Vai herätät vauvan?

En minä ainakaan jättäisi vieraillessa vauvaa ulos nukkumaan, koska suurin osa kavereistani asuu kerrostalossa kuten minäkin...

Vierailija
4/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse menet käymään vessassa ja kuulet sitä kautta mitä pahaa ne susta selän takana puhuu.

Vierailija
5/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikset nukuta parvekkeella? Siellähän on hyväkin nukkua, saa samalla raitista ulkoilmaa kun kuitenkin seuraavaksi jo kerrot kuinka et koskaan liiku lapsen kanssa ulkona niin että hälyttimelle tulisi mitään käyttöä.

Luulitko että nyt kaikki ollaan sitä mieltä että joo onpa sulla hirveä anoppi, kauhee vittuilulahja!

Mikä sun ongelmas on?

Vierailija
6/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi nukkuu vaikka ystävien makkarissa, laita hälytin, että kuulet suljetun oven taakse, jos herää. Me käytettiin sitä niin, ja oli usein hyödyllistä. Joskus vauva nukkui ystävien parisängyllä, ja vaikka oli tyynyjä ympärillä, vauva olisi saattanut kierähtää lattialle herättyään. Itkuhälyttimestä kuuli, kun vauva alkoi heräillä, ja ehti silloin paikalle, ennen kuin vauva ehti liikaa ihmetellä, missä ihmeessä herää.

Vierailija
7/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sitten huudella siihen toiseen osaan puhelinta. Kätevää.

Vierailija
8/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy, anna lahjaksi tarvitsevalle...

Vierailija
9/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mummola käytössä. Ne isovanhemmat eivät asu ahtaasti vaan tilaa ja kerrosta on. Plus omassa pihassa voi nukuttaa vaikka ulkonakin.

Vierailija
10/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

radiopuhelimina. Voit vaikka jättää sille kuunteluosan ja ottaa toisen mukaan kun menet vessaan niin voit ajan kuluksi kertoa sieltä kuulumisia.

Vierailija
11/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

radiopuhelimina. Voit vaikka jättää sille kuunteluosan ja ottaa toisen mukaan kun menet vessaan niin voit ajan kuluksi kertoa sieltä kuulumisia.

Vierailija
12/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuli laitettua vauva ulos nukkumaan, tai yläkertaa tms.

Vierailija
13/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se olisi tosiaan ollut kätevä juuri mummolassa. Kun vauva nukkui yläkerrassa niin sen jatkuvan portaiden päässä hyppäämisen olisi kyllä ollut kiva vaihtaa rauhalliseen oleskeluun kahvipöydässä itkuhälytin vieressä :)

Vierailija
14/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikset nukuta parvekkeella? Siellähän on hyväkin nukkua, saa samalla raitista ulkoilmaa kun kuitenkin seuraavaksi jo kerrot kuinka et koskaan liiku lapsen kanssa ulkona niin että hälyttimelle tulisi mitään käyttöä.

Luulitko että nyt kaikki ollaan sitä mieltä että joo onpa sulla hirveä anoppi, kauhee vittuilulahja!

Vierailija
15/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen muuten vaan vai onko teillä ehkä (jossain vaiheessa) muutto edessä?

Vierailija
16/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin kiva juttu. On varmaan anoppisi katsellut liikaa amerikkalaisia elokuvia, joissa näitä hälyttimiä on jokaisella. :) Meilläkin on kaksio ja hyvin kuuluu pikkuisen kitinät. Ollaan seuraavaksi etsimässä kolmiota, joten eipä liene sielläkään kuuluvuusongelmia.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä