Miksi jotkut ihmiset haisee? Pistävä ominaistuoksu.
Mun exä oli komea, fiksu, korkeasti koulutettu, hauska, hyvä treenattu kroppa ja sillä oli iso muna. oikeastaan täydellinen. MUTTA hänen ominaishajunsa oli jotenkin pistävä vaikka peseytykin usein. Suhde loppui aikanaan ja kyllä tuo haju oli osasyy. Mies on nyt naimisissa ja lapsiakin on muutama.
Oliko meidän geenit vaan huonot toisillemme ja minä vain haistoin tuon tuoksun.
Kommentit (6)
Paljon vietin aikaa hänen luonansa ja kuitenkin haiston tuon tuoksun.
Tuoksu oli sellainen pistävä ja paha. En osaa oikein kuvailla. Hän ei haissut etäisyydeltä mutta halatessa sen jo haistoi.
on, mutta sellainen voimakas hieman pistävä..
mutta joissain perheissä on ihastuttu todella voimakkaasti hajustettuihin pesu/huuhteluaineisiin ja tuoksu (tai oikeastaan lemu) humahtaa vastaan heti kun esim. lapsia tulee kylään, koko eteinen haisee jollekin todella voimakkaalle "fleur de jardin" Comfortille. Ja sitä käytetään runsaskätisesti niin että vaatteissa oikein tuntuu sen aineen jämät. En tajua, ajatteleeko nämä ihmiset sen olevan jotenkin tosi hyvä tuoksu??? Useimmiten ei.
Lapseni kaverin äiti oli pessyt yökyläillen lapsemme haalarin (ihan kiva että oli pessyt) ja nyt koko komero lemuaa jollekin todella voimakkaalle huuhteluaineelle jo toista viikkoa (joka nyt ei kauhean hyvää tehnyt itse puvullekaan, mutta who cares....). Olen myös ostanut huutiksesta joskus vaatteita, joissa on monen pesun jälkeenkin vielä kauhea pistävä huuhteluaineen löyhkä. Kirpparilla osaa kiertää haisulipöydät kaukaa, kun se haju peittää jopa kirpparin "ominaistuoksun".
Ja en itsekään käytä hajusteetomia pesuaineita, vaan esim. ihan perus bioluvilia, mutta huuhteluaineissa valitsen aina tuoksuttoman tai toooodella miedon tuoksun ja annostelen sitä kohtuudella.
M:llä tuo alkoi.
Millä kirjaimella etunimi alkaa?
hometalossa asuva vanhempi pariskunta. Kamalaa miten se haju tarttuu vaatteisiin. Kuulemma sitä ei itse huomaa kertoi hometalostaan muuttanut tuttava.