Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossut kävi enkä jaksanut selittää miksi minulla on "viiltoarpi" käsivarressa.

Vierailija
10.11.2011 |

Koska ei ne mua olis mun taustalla kuitenkaan uskoneet ja syyttäisivät valehtelusta. Todellisuudessa "viiltoarpi" ei ole viiltoarpi, vaan palovamma, joka tuli kun otin piparkakkupeltiä uunista kun kakaroiden kanssa tehtiin pipareita.

Palovamma näyttää viilletyltä ja siitä tuli aika syvä, koska en viitsinyt enkä huomannut viruttaa kättäni palamisen jälkeen kylmän veden alla.

Mut enpä selitellyt eivätkä kysyneet, vaikka "viiltoarpi" näkyi selvästi kun sossut kylässä kävivät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä et lässyttänyt? Mikä tässä on se pointti?

Vierailija
2/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että sossuja kiinostaa jos joku luuseri päättää päivänsä?Vai mitä helvettiä tässä nyt ihmetellään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"diagnoosina epävakaa persoonallisuus ja viiltelee itseään"

Mut näillä mennään, laitto ne varmaan sekin että tappelee miehensä kanssa vaikkei mulla kyllä miestä omasta mielestäni ole.

Vierailija
4/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitten aloittaa viiltely ihan täydellä teholla? Eikö siitäkään tullut mitään?

Vierailija
5/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elonpäivien pituus kiinnostakkaan, niitä kiinnostaa vaan se millainen äiti olen.

Ja kun epävakaana ja tämä "viiltoarpi" käsivarressani haen huomiota, niin paskaäiti-titteli on tänäkin vuonna meikäläisen.

Ja tiedoksi, epävakaa ei viiltelemällä yritä tappaa itseään. Jos itsensä haluaa viiltämällä tappaa, viilletään pystysuunnassa, ei vaakasuunnassa.

Vierailija
6/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lopputulos näyttää siltä kuin olis viilletty ja syvälle.

Vierailija
7/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli minuuttia ehkä.

Miksi et laittanut pitkähihaista paitaa?

Vierailija
8/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään sellaista linjaa, että vastaan jos kysytään, mitään en kerro vapaaehtoisesti. Ja mitä olisi hyödyttänyt kertoa, eivät usko kuitenkaan.

Ja miksi laittaisin piparinpaistossa tulleen paloarven takia pitkähihaisen paidan?

Vierailija
9/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen oli tullut rupi ja revin sen ruven pois, niin arpi vaan syveni. Kunnollinen jälki jää aiemmin neitseellisiin käsivarsiini.

Vierailija
10/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lisää palovammoja ja luulevat vielä viiltelijä-luuseriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme