Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi testi - Tyrnävä

Vierailija
10.11.2011 |

Tuttuni asuu Tyrnävällä. Heillä on perunaa viljelevä maatila sekä kaksi koiraa.

Tämä on testi, jonka tarkoituksena on katsoa, saakö Tyrnävästä puhua. Yllä olevat ovat kylläkin faktoja. Olen käynyt perunatilalla useasti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tämä väärä tieto?

Lisäksi siellä on paljon lestadiolaisia, vai onko?

Keskustapuolue on suurin puolue?

Ovat menettäneet keskeisen perheen, siellä on identiteettikriisi pian varmasti totta. Tuo äiti ei enää jaksa todennäköisesti enää olla mukana asioissa, joissa ennen oli. Syystäkin kunnanjohtaja on sekaisin. Heillä on edessään iso urakka rakentaa kylän henki ja maine.

Vierailija
2/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdan sitten olla tynnyrissä kasvanut ja asunut kun en ole koko Tyrnävästä ennen viime viikkoa kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdan sitten olla tynnyrissä kasvanut ja asunut kun en ole koko Tyrnävästä ennen viime viikkoa kuullutkaan.

Vaikka asun lähes naapurikunnassa :)

Vierailija
4/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puhua. Olen itsekin käynyt siellä tansseissa. Siellä pojat ajavat pillurallia traktoreilla.

Mutta joo, luulen että tämän palstan moderointi perustuu siihen, että kun joku av-mamma ilmoittaa ketjun asiattomaksi, se poistetaan automaattisesti. Sen verran oudosti täällä on muita, mielestäni harmittomiakin, ketjuja kadonnut, että luulenpa, että yhden ihmisen ilmoitus riittää.

Joten ihan turhaan sinä näitä avauksia teet, aina löytyy joku joka ilmoittaa..

Vierailija
5/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on tajuissaan ?

Minä alan tästä lähtien poistattamaan KAIKKI lestamyönteiset ketjut

Vierailija
6/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös äidistä vaietaan. Kai hän saa apua kuitenkin.

Meillä on töissä väkeä tuoltapäin, olen kuullut jo jutun juonen, mutta turha siitä on tänne kertoa koska sitten tämä ketju poistetaan. Muut palstat tietävät enemmän, murhapalsta ja suomi24. Onkin outoa, että tämä palsta niin rankasti poistaa ketjuja, ikinä ennen näin ei ole tehty mutta tämä on "herran tahto". Otti lapset taivaankotiin ja asia on loppuunkäsitelty. Ei siis aihetta palstailla mistään siihen liittyvästä.

Vierailija
7/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio idea että alkaa poistattaa lestamyönteisiä ketjuja. Sekin loukkaa joitakin. Eli täältä voi siis vastedes alkaa tekemään ilmoituksia ihan kaikesta.

Vierailija
8/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet koskaan käytöstavoista tai inhimillisyydestä?

Koen myötähäpeää ilkeistä kirjoituksistanne. Tuntuu pahalta ajatella, että olette luultavasti jonkun lapsen vanhempia. Miten lapsenne oppivat empatiaa, yhteisöllisyyttä ja toisten ihmisten kunnioittamista, mikäli kasvattajakaan ei siihen pysty?

Mistä kumpuaa tarve ruotia kipeää asiaa rumin sanakäänteinä ja ilkeämielisin ajatuksin? Onko syynä katkeruus, oma tyhjä elämä, kateus vai muu henkinen pahoinvointi. Lisäksi ruokitaan ns. herravihaa puhumalla suvun mahdista ja jopa lehtien lahjonnasta, KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Todennäköisesti ette edes ymmärrä hävetä sivistymättömyyttänne.

Itse en ole lestadiolainen, mutta ala-arvoinen lestanimittely ja -kommentointi kalskahtaa korvaani suvaitsemattomuudelta.

(Itse pannaisin palstalta kaikkien ala-arvoiseten white trash-äitien kommentit.)

Vierailija
9/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet koskaan käytöstavoista tai inhimillisyydestä?

Koen myötähäpeää ilkeistä kirjoituksistanne. Tuntuu pahalta ajatella, että olette luultavasti jonkun lapsen vanhempia. Miten lapsenne oppivat empatiaa, yhteisöllisyyttä ja toisten ihmisten kunnioittamista, mikäli kasvattajakaan ei siihen pysty?

Mistä kumpuaa tarve ruotia kipeää asiaa rumin sanakäänteinä ja ilkeämielisin ajatuksin? Onko syynä katkeruus, oma tyhjä elämä, kateus vai muu henkinen pahoinvointi. Lisäksi ruokitaan ns. herravihaa puhumalla suvun mahdista ja jopa lehtien lahjonnasta, KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Todennäköisesti ette edes ymmärrä hävetä sivistymättömyyttänne.

Itse en ole lestadiolainen, mutta ala-arvoinen lestanimittely ja -kommentointi kalskahtaa korvaani suvaitsemattomuudelta.

(Itse pannaisin palstalta kaikkien ala-arvoiseten white trash-äitien kommentit.)

Vierailija
10/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt taas.

Vierailija
11/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sille talon polttajalle kuuluu?