Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista fyysistä kosketusta (poislukien seksi) sinulla ja kumppanillasi on, ja miten usein?

Vierailija
10.11.2011 |

Miten kauan olette olleet yhdessä? Lasten lukumäärä?

Meillä pussaillaan kymmeniä kertoja päivittäin, halaillaan jatkuvasti. Iltaisin sohvalla telkkua katsellessa silitellään, hierotaan ja rapsutellaan toisiamme joskus tunti tolkulla. Nukutaan sylikkäin, aina.

Yhdessä puolitoista vuotta, ei yhteisiä lapsia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette olleet yhdessä? Lasten lukumäärä? Meillä pussaillaan kymmeniä kertoja päivittäin, halaillaan jatkuvasti. Iltaisin sohvalla telkkua katsellessa silitellään, hierotaan ja rapsutellaan toisiamme joskus tunti tolkulla. Nukutaan sylikkäin, aina. Yhdessä puolitoista vuotta, ei yhteisiä lapsia.

Ihan kiva juttu jos muuta ette keksi ajallenne käyttöä. Mulla vois olla aika vähän kortilla jos kaiken muun lisäksi pitäis tuntitolkulla jotain raaputtaa tai halailla _jatkuvasti_ :)

Vierailija
2/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen hipaisuja, läpsäisyjä pepulle, halauksia. Telkkarin tuijottelua lähekkäin, joskus hierontaa. Välillä on hiljaisempaa ja saattaa mennä päivä, että enemmän vältellään kuin kosketellaan.

Illalla nukahtaminen lusikassa.

Yhdessä 17 vuotta, kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette olleet yhdessä? Lasten lukumäärä? Meillä pussaillaan kymmeniä kertoja päivittäin, halaillaan jatkuvasti. Iltaisin sohvalla telkkua katsellessa silitellään, hierotaan ja rapsutellaan toisiamme joskus tunti tolkulla. Nukutaan sylikkäin, aina. Yhdessä puolitoista vuotta, ei yhteisiä lapsia.

Ihan kiva juttu jos muuta ette keksi ajallenne käyttöä. Mulla vois olla aika vähän kortilla jos kaiken muun lisäksi pitäis tuntitolkulla jotain raaputtaa tai halailla _jatkuvasti_ :)

Mikä muu voi olla tärkeämpää? *ei ymmärrä* Ja tuo hieronta ja silittely yms. sujuu luontevasti ihan siinä telkun katselun lomassa, sen enempiä siihen aikaa varaamatta.

Vierailija
4/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailua, pussailua, hieromista, ohimennen taputus pyllylle, sipaisu olkapäälle, hiusten silitystä,sohvalla kainalossa makaamista...

Yhdessä 16v, lapsia neljä

Vierailija
5/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan, pussataan, ollaan lähekkäin. Ei nukuta kylläkään kylki kyljessä, tulee liian kuuma. Ulkona kävellään monesti käsi kädessä.

Yhdessä 14 vuotta, ei lapsia.

Vierailija
6/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittääkin panostaa läheisyyteen enemmän.

Minä tykkäisin siitä että mua sivellään ja silitellään (erityiseti hiuksia), hierotaan, suukotellan ja nuuskitaan - ja minusta olisi myös ihanaa tehdä sitä toiselle.

Mutta - mieheni ei pidä kosketuksesta, hän kutiaa ja kiemurtelee vaivautuneena. Suukon voi sipaista joskus, kuopaista hellästi persuksista tai jalkojen välistä (joo, TOSI romanttista) mutta rakastellessakin tuo hyväily on enemmän suorittamista kuin sitä että hän enemmän kuin mitään muuta haluaisi kosketella minua. Siitäkin huolimatta että hän tietää minun kiihottuvan ihon, kasvojen ja hiusten sivelyllä 100% enemmän ja nopeammin kuin käsi haaruksissa menetelmällä...

Huoh, ihana mies tuo kuitenkin on ollut jo lähes 16v - ehkä mulle vain pitää riittää tuo hellyys "ajatuksen tasolla".

Vierailija
7/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja yksi lapsi.

Vierekkäin nukutaan, mutta välissä on viiden sentin rako. Telkkaria katsotaan eri sohvilta, minä neuloen pikkusohvalla ja mies röhnöttää isolla sohvalla. 2v pyörii vuorotellen jomman kumman sylissä.

Joskus mies hieroo mun hartiat auki, mutta sekin on lähinnä puolipakollinen toimenpide, minkä voisi suorittaa vaikka naapurin emäntäkin.

Joskus mies pussaa suulle, silloinkin ihan vaan varmistaakseen etten ole viime aikoina tupakoinut.

Vierailija
8/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vois heittää lisäkysymyksen niille, joilla kosketus on vähäistä tai ei kosketella ollenkaan. Onko aina ollut noin, vai onko asiantila muuttunut vuosien varrella, ja jos niin missä vaiheessa? Ja oletteko tyytyväinen tilanteeseen?

ap

Vierailija
9/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lähinnä minua kiinnostaa se, miten fyysinen läheisyys hiipuu, ja että onko sen pakko hiipua. Tiedän monta paria joiden en ole KOSKAAN nähnyt koskettavan toisiaan, vähääkään. Kuinta yleistä se on, ja voiko siihen olla tyytyäinen? Tiedostan itse olevani harvinaisen koskettelvainen, joten aihe kiinnostaa minua.

ap

Vierailija
10/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia liuta, yhdessä yli 25 vuotta.

Vierailija
11/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaillaan myös. Aina kun toinen lähtee, tai tulee. Minä olen tosi kova hiplailija, mies ei niinkään. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja yksi yhteinen lapsi.

Vierailija
12/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin pusut ja iltaisin toinen. Toisinaan voi sen pusunkin jättää tästä listasta pois. ;P

Yhdessä 11 vuotta, 3 lasta.

Vierailija
13/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalossa sohvalla makoilua, silittelyä, taputtelua, lusikassa nukkumista... Päivittäin.

Yhdessä n. 10 vuotta, esikoinen matkalla.

Vierailija
14/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei ole töihin kiire niin rapsutellaan ja halitaan hetken. Sitten kun lähdetään töihin niin pussaillaan eteisessä. Töistä tullessa pussaillaan ja halitaan vähän. Kun lapset on laitettu nukkumaan, niin telkkaria katsellessa yleensä kyhnätään sohvalla kylki kyljessä (jos ei olla jo sänkypuuhissa, silloin jää kyhnäys väliin). Nukkumaan mennessä halitaan vielä vähän.

Yhdessä 11 vuotta, lapsia 4.

Vierailija
15/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hellyys lopu kaikilla, vaikka takana pitkä yhdessäolo ja lapsiakin.

Vierailija
16/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun fyysisen kosketuksen lisäksi. Mulla on sellainen teoria että on ns. seksi-ihmisiä/pareja ja sitten "halailu" ihmisiä, mutta onko sellaisia kauan yhdessä (=yli 10 v.)olleita, joilla molempia päivittäin/viikoittain? No joo täytyy kai niitäkin löytyä liuta...

Itsellä parisuhdetta takana n. 15 v. ja useita lapsia. Seksi toimii ja on aina toiminut (siis sillä määritelmällä että sitä on säännöllisesti ja kumpikin saa aina tyydytyksen), mutta sitten muu hellyys meinaa jäädä arjen kiireessä vähälle tai kaikki koskeminen joko johtaa seksiin tai sitten torjuntaan jos siihen ei aikaa...Lapset tyydyttää tuota hellyyden tarvetta aika paljon myös tällä hetkellä. Joskus kaipaan kyllä aikuisen miehen kainaloon tai kunnon suutelua.

Mielenkiintoinen aloitus!

Vierailija
17/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi muuten maailman ihanin tästä olisi varmaan tullut isompikin ongelma. Päinvastoin nykyisin ainakin yrittää enemmän kuin ennen.

Vierailija
18/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta 3 vuotta, yksi yhteinen lapsi.

Pussaillaan ja halaillaan monta kertaa päivässä, telkkua katsoessa aina oleillaan sylikkäin, silitellään hiuksia, käsiä jne. Hierotaan vastavuoroisesti selkää ja jalkoja. Aina jonnekin lähtiessä annetaan pusut ja halit. Aamut aloitetaan aamupusulla ja illalla viimeiseksi iltapusu. Todella paljon koskettelua ja lähekkäin oloa :) ihanaa.

Vierailija
19/19 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä lähes päivittäin, joskus enemmän, joskus vähemmän, riippuen väsymyksestä ja kiireistä. Mutta yleensä n. 5krt/vko keskimäärin.

Pepulle taputtelua jne kaikenlaista muutakin "eroottista" aina välillä ohimennen :)

Vastaaja 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi