Hinta?
Naiset vastatkaa: Kuinka paljon teille pitäisi maksaa yhdestä seksi- yöstä ventovieraan kanssa?
Kommentit (10)
Jokaisella on hintansa. Ellei ole nini on älykääpiö. Seksin myymisessä ei ole kuitenkaan kyse mistään raajan amputoimisesta tai elinkaupasta. Tai kidutuksesta. On varmaankin olemassa paljon stressaavampiakin töitä kuin prostituutio. Ainakin suhteessa palkkioom.
kolmen kimppaa nämä av-mammat kyllä harrastaa ja miehensä mieliksi paneskelee jotain toista piristääkseen parisuhdetta, mutta millään rahalla ei ole yksi yö ostettavissa. Voi teitä järjen jättiläisiä :)
ja siitä, miten miellyttävä tämä on.
Ja alarajan asettaa se, miten oma mieheni asiaan suhtautuisi. En oikeasti tiedä, olisiko periaatteissaan niin sitkeä, että ei mistään hinnasta vai tekisikö iso hinta (enemmän kuin normaalihuoran palkkio ;) asiasta jotenkin erilaisen.
Sinkkuna seksikkään miehen kanssa lähtisi muutamalla tonnilla, ällöttävälle hinta olisi monikymmenkertainen
Enkä oikeasti usko, että kukaan noita maksaisi, koska samalla summalla saa laatuhuoran, joka on taatusti paremman näköinenkin kuin minä :D.
Toi sun vastaus tuntuu kovin rehelliseltä ja uskottvalta.
Luulen, että tosipaikan tulleen moni olisi kanssasi samoilla linjoilla.
Vanha ukkomies.
ps. ei mitään omakohtaista kokemusta tuon alan palveluiden hinnoittelusta.
ex suotui ottamaan suihin/maturboimaan yms jos sai 6 keskiolutpulloa... aika halvalla lähti...
Mutta sen piti juoda 2 viinipulloa pohjiksi, mieluiten Sorbusta. Kaikki hyvä loppuu aikanaan niin myös Sorbus :(
ex suotui ottamaan suihin/maturboimaan yms jos sai 6 keskiolutpulloa... aika halvalla lähti...
Onhan sellaista tullut tehtyäkin satunnaisten ravintolasta löytyneiden kanssa.
Itse asiassa voisin jopa itse maksaa, jos saisin jonkun ihanan uroksen viereeni yöksi.
Eli ei kohtaisi hinta-laatu