Mitä Julia Tukiaiselle on tapahtunut?!?!?!
Kommentit (29)
siskonsa kaksoisolennoksi... molemmat yhtä pöhöttyneitä ihan juopon näkösiä
siskonsa kaksoisolennoksi... molemmat yhtä pöhöttyneitä ihan juopon näkösiä
Julia on aika ollut pöhnäsemmän ja juopomman oloinen kuin Johanna. Mutta jos julia tulisi kadulla vastaan niin ajattelisin, että tämä on raskaana jotain viikolla 30.
mt-lääkkeet + alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä. Tosi surullista, näkeehän ton tossa videossa, että tyttörassu on ihan lääkkeissä ja "hitaalla".
mt-lääkkeet + alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä. Tosi surullista, näkeehän ton tossa videossa, että tyttörassu on ihan lääkkeissä ja "hitaalla".
Olin samaa kirjoittamassa. Mielialalääkkeet pöhöttää ja tekee hitaaksi. Ei naurata ollenkaan :(
pelkästään voi mielialalääkkeistä olla kyse! Jotain rauhoittavia ja viinaa sekaisin tai jopa jotain vieläkin vahvempaa. Kyllä on hirveää katsottavaa. Aluksi nämä Tukiaiset olivat hyvää viihdettä, nyt kyllä tuntuu että heidät pitäisi jättää rauhaan, eikä käyttää hyväksi sairaita ihmisiä.
hymyilivätkö tytöt kertaakaan videolla? Sääliksi käy, ihan oikeasti. Mut mä olenkin vähän höperö :)
mervi tapola kolmanneksi - saatais hyvä trio vaikka euroviisuihin!
että ne pysyy koko ajan roolissa. Vaikuttaa siltä että ne todella ja aidosti elää mielikuvitusmaailmassa, jossa toi säälittävä "spurgun elämää" -video on glamöröösi videoproduktio ja niin edelleen. Ei pienintäkään itseironian hiventä ole havaittavissa.
Noille tytöille tekisi hyvää joogaretriitti Intiassa, kasvisruualla...
Aluksi oli ihan hauskaa kun elivät glamour-elämää Jollaksessa, mutta nyt elävät ihan spurgun elämää mielenterveysongelmien kera. Todella surullista ja toivon, että tytöt saavat apua.
Ja potkikaa se Arto pihalle. Mikä sika, polttaa nyt sisällä savukkeitaan kuin missäkin kodittomien majassa!
Ikävää, että saman perheen lapsilla noin rankat mielenterveysongelmat. Julialla näyttäisi olevan kovin vahva lääkitys, liekö psykoosin/manian estoon?
Enkä oikein tiedä mitä noista pitäisi ajatella. Kenen idea tuo video oli? Tehdäänkö sairaista ihmisistä pilaa/viihdettä ja kuka käärii rahat? Onhan mielisairaita, omissa fantasioissaan eläviä harhaisia ihmisiä ollut ennenkin, kuten esim se Kellokosken prinsessa, josta tehtiin elokuvakin, mutta tässä on 2 sisarusta ja päihteet ja lööppijulkisuus kuvioissa, joten hyväksikäytöltä haiskahtaa.
mitä lie mömmöjä vetänyt. Kauheeta katsoa miten vielä nuoret ihmiset (siis elämää edessä vuosikymmeniä) on vetäneet itsensä tuohon kuntoon. Hoitoahan nuo tarvis, molemmat. Sekä psyykkistä että fyysistä.
itte sinne pöpelikköön niin olisi varmaan kaikille helpompi kun kantaa ei kukaan jaksa.
Ihan yhtä mahtaviahan ne on ollu jo pitkään.
Mä en oikein kestä näitä nykyhovinarreja, joille kansa voi nauraa ja eikun pökköä pesään glamoröösiin elämään. Etenkin tuo sisko näytti olevan ihan sekaisin, varmaan vetänyt ties mitä, ihan seis ilme koko ajan :(
hymyilivätkö tytöt kertaakaan videolla? Sääliksi käy, ihan oikeasti. Mut mä olenkin vähän höperö :)
vielä entisestään. Voi näitä ihmisiä.