Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja lihonut kymmenisen kiloa, työkaverini ovat ihan kauheita minulle...

Vierailija
10.11.2011 |

Toinen kysyi että eikö sua ahdista ku kaikki luulee et oot vaan lihonu vaik ootki raskaana?

Ja toinen sanoi että sulla on kyllä jo niin muhkea perse et huhheijaa.

Turha varmaan sanoa että nää työkaverit on tosi nuoria, mutta kun olen ollut jo valmiiksi tosi "muhkeaperseinen" niin ahdistaa ihan pirusti. Minusta mulla on ihan selkeä vauvamaha, mut se sit on vaan vissiin mun omassa päässä!?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ole noiden työkaverien puolelta tarkoitettu loukkaavaksi tai haukkuvaksi. Voisin itsekin kuvitella itseni sanomaan jotain samanlaista juuri siksi, että minusta eihan oikeasti ei ole mikään synti eikä häpeä, jos ihminen on paksu tai muhkeapeppuinen.

Ja kun on tosiasia, että useimmat eivät halua näyttää lihavalta, on ihan asiallinen kysymys että harmittaako kun näyttää niinkuin olisi vain lihonut kun ihmiset eivät tiedä että olet raskaana. Harmittaako? Ilmeisesti harmittaa tästä kysymyksestä päätellen :-)

Älä harmistele, nauti raskaudesta ja rehevistä naisen muodoista! Ja työtovereille voit sanoa suoraan, että sulla on painokompleksi ja peppukompleksi että pliis älkää kommentoiko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän