Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex sai raskaana olevan naisen itkemään,kaiketi tarkoitus?

Vierailija
09.11.2011 |

Alkoi huutaa mulle puhelimessa että estelen lapsia häntä näkemästä mikä ei ole totta.Päinvastoin!! Nyt olen raskaana,ex ei tiedä,vauva ei hänen.En ota stressiä mutta puheluiden päätyttyä kyyneleet vaan tuli esiin.Ehdotin että olisin jo nähnyt tän uuden avokin mutta sanoi ettei käy.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan uudesta elämästäsi. Ja toki tue siinä missä voit, heidän keskinäistä suhdetta, siis exän ja lastensa.

Miksi haluaisit jo nähdä avokin? Oletko huolissasi lapsita silloij kun ovat isällään..? Muutoinhan ei kai syytö tavat niin olekaan heti.

Itse en ole koskaan nähnyt exäni uutta puolisona, ja ovat ollt yhdessä jo yli vuoden, josta puoli v. naimisissakin.

Mutta mun ja exän yhteiset lapset ovatkin jo kouluikäisiä, he ovat kertoneet että kaikki ok ja uusi avokki ihan ok. Se kai riittää mulle. Toki tutustuisin, esittäytyisin mielelläni ja ihan lasten asioita puhuisimme, mutta kun eivät jostain syystä halua (olen ehdottanut toistuvastikin) ja kuulin että uus avokki ujo ja muuta sellaista, niin antaa olla ja kypsytellä nyt vaan.

Kuule hei, nauti uudesta elämästä ja raskaudestasi, älä sure entisiä - annan mennä sen, mikä rasittaaa turhaan, päästä irti huolehtimisesta, jos vaan voit!

Ja jo huoleen on aihetta, niin sitten ota selvää ovatko lapset mielellään iskällään vai eivätkö.

Mukavaa syksyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme