Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi sohva hakusessa. Mielipiteesi tästä?

Vierailija
09.11.2011 |

http://www.masku.com/tuotetieto/havanna-3+2-eco-leather-pellissima-choc…

Sohvat tulee olohuoneeseen jossa muuten lähes kaikki valkoista. Lattiat tamminatur laminaattia. Verenpunainen tehosteseinä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää nahkasovista muutenkaan.

Vierailija
2/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää napakoilta. nahka on kyllä ikävän tuntuista kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienomman paikan odotusaulan sohvat. Itse en henkilökohtaisesti pidä nahkasohvista.

Vierailija
4/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodikkaina, sopisivat julkiseen tilaan. Pankin odotustila tulee mieleen.

Ostakaa verenpunainen sohva!

Vierailija
5/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahka ei ole käsittääkseni oikeaa nahkaa. Kannattaa tarkistaa ennen ostopäätöstä. Hyvälaatuista nahkaa ei tuohon hintaan voi saada

Vierailija
6/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niinkuin joku sanoikin, hiinasta päätelleen ei ole oikeaa nahkaa. Keinonahkaiset on kamalia, "muovisen" tuntuisia, hiostavia = älä osta!(myyjä tietty suosittelee mut älä usko, ite meni lankaan)

Vierailija
7/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika tarkkaan mitä ja millasta sohvaa meille haetaan. Keinonahasta on kokemusta.Ja niin myös eri kangassohvista.

Mä olen siitä hankala asiakas (liike, kun liike), että tiedän yleensä niin tarkkaan mitä haluan ja haen, että myyjän tyrkkäämiset ja puheet ei uppoa.

Vierailija
8/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika tarkkaan mitä ja millasta sohvaa meille haetaan. Keinonahasta on kokemusta.Ja niin myös eri kangassohvista. Mä olen siitä hankala asiakas (liike, kun liike), että tiedän yleensä niin tarkkaan mitä haluan ja haen, että myyjän tyrkkäämiset ja puheet ei uppoa.

Vierailija
9/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään ei oikein vaan istu toi väri,enkä osaa kuvitella sitä verenpunaisen seinän kaverina kun nahkassakin näytti olevan hiukan punnerrusta...?

Enpä ole kokenut nahkasohvaa mitenkään kesällä kamalaksi? Mutta meillä ei ollakaan mitenkään hikoilevaista sorttia :D

Minusta nahka on materiaalina ehdottomasti paras pikkulapsiperheeseen ja muutenkin tykkään!

Itse haaveilen just tästä sohvasta meille seuraavaksi:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S19877750/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi