Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen testatusti älykäs, mutta käytännön elämässä tosi tyhmä :(

Vierailija
09.11.2011 |

Tuntuu, etten tajua mitään. Suuntavaisto nolla, olen aina hukassa. Järjestelmällisyys surkea, kadotan kaiken, unohdan kaiken... En tajua vitsejä, enkä ole ollenkaan nokkela, vaan annan vähän yksinkertaisen vaikutelman. Silti oikeassa mensan testissä testattuna ÄO:ni oli pari vuotta sitten 139. Kukaan ei uskoisi. Mikä mua vaivaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntavaistoa mulla ei ole ollenkaan, eksyn ihan kotinurkillakin helposti. Vitsien kanssa mulla sytyttää yleensä porukassa hitaimmin ja muutenkin käytännön elämän jutut tökkii. Toisaalta älyä vaativa työni sujuu kyllä hyvin.

Vierailija
2/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kuuluu niihin muutamaan prosenttiin,jotka ovat erittäin älykkäitä.Elämä ei kuitenkaan mennyt putkeen,ei tuonut hienoa työtä,pätkätyöläisenä ja työttömänä ollut,kadehti tyhmempää ystäväänsä joka kivunnut urallaan ja on hyvässä asemassa ja työpaikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, etten tajua mitään. Suuntavaisto nolla, olen aina hukassa. Järjestelmällisyys surkea, kadotan kaiken, unohdan kaiken... En tajua vitsejä, enkä ole ollenkaan nokkela, vaan annan vähän yksinkertaisen vaikutelman. Silti oikeassa mensan testissä testattuna ÄO:ni oli pari vuotta sitten 139. Kukaan ei uskoisi. Mikä mua vaivaa?

tosin myönnän, että en ehkä noin paljon saisi testissä. Pitäisipä käydä, mutta olen "silleen" mensa-älykäs, mutta tunnen itseni ihan tyhmäksi.

Vierailija
4/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehän taitavat olla älykkäitä, mutta epäkäytännöllisiä. Semmoinen klassinen "hajamielinen professori".

Vierailija
5/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minulla on voimakas tunne-elämä ja olen ajatellut, että hajamielisyyteni johtuu osittain siitä. Käyn jatkuvasti mielessäni läpi jotain tunneprosesseja, jotka vievät ikään kuin pois tästä todellisuudesta. Joskus on tosin niinkin, että jokin mielenkiintoinen ajatus valtaa mieleni niin, että minulta ei riitä keskittymiskykyä muuhun todellisuuteen. Minulla on erittäin usein tunne siitä, että olen jossain muualla ja katselen tätä todellisuutta ulkopuolisena. En vaan kerta kaikkiaan rekisteröi kaikkea mitä ympäristössäni tapahtuu. Keskittyessäni olen kyllä ihan fiksu. Näin esimerkiksi vaativassa työssäni. ap

Vierailija
6/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assit on lievästi autisteja, se on ihan eri asia.

Ap:lle sanoisin että kukaan ei ole hyvä kaikessa. Jokainen on hyvä jossain, jos sinä olet älykäs, käytännönäly voi olla vähäisempää.

hehän taitavat olla älykkäitä, mutta epäkäytännöllisiä. Semmoinen klassinen "hajamielinen professori".

Vierailija
7/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä ehkä seuraa enemmän näkyvästi hölmöjä tilanteita kuin siitä, jos puuttuva lahjakkuuden laji on vaikka matemaattinen. Sehän toki näkyy testeissä ja usein töissäkin, mutta harvoin vapaa-ajalla tulee noloja tilanteita siitä että integraalilaskenta ei tule suoraan selkäytimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä