Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diagnoosi?

Vierailija
09.11.2011 |

Kauhea yskä. Kovien yskänpuuskien yhteydessä hengitysvaikeuksia. Kurkku tosi kipeä, yskimisestä?

Nuhaa ja silmätulehdus.

Olen menossa lääkäriin kyllä mutta täällä tk-lääkärit määrää aina antibioottikuurin eivätkä vaivaudu tutkimaan syytä sairauteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen mystisempää syytä varmaan ole.

Vierailija
2/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä paljon "tutkia" voi. Tietysti voi olla vaikka "pelottava" ;-) mykoplasma - joka useimmilla perusterveillä käyttäytyy tasan samalla tavalla kuin virusflunssa ja myös paranee ilman sen kummempaa hoitoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole käyneet lääkärissä, mutta ihan samanlaista tautia ollut myös meillä päin. Alkoi kovalla kuumeella, joka kesti vain 1,5-2,5 vuotrokautta. Jälkitaudiksi jää kova väsymys, joka jatkuu 2-4 viikkoa.

Vierailija
4/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että taju lähtee ja näkyy tähtiä yskimisen jälkeen. Nenästä vuotaa verta paljon. Ikinä ennen ei nenästä verta tullut. Voi kyllä johtua hb:n laskusta. (Olen raskaana rv32+3)

Toivottavasti saisin jotain apua kun max tunnin saan öisin nukuttua ja sitten pitää nousta yskimään ja oksentelemaan limaa. Ja avaamaan silmät.

Minulla on kyllä tässä raskaudessa ollut ihan olematon puolutuskyky sairauksia vastaan. Koko ajan on jotain.

T:AP

Vierailija
5/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edellisetkään mutta itse sain joskus raskaana ollessa keuhkoputkitulehdukseen jotain astmalääkettä yskää hillitsemään. Kyllä se vähän auttoikin kun tavallista "kunnon" yskänlääkettä ei voinut raskauden takia määrätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi