Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva, Jaana Saarinen 4 tähden illallisessa: ärsyttävä!!!

Vierailija
09.11.2011 |

Voiko joku olla noin ärsyttävä ja huomionkipeä, aikuinen ihminen. Puhakka jaksossa Jaana puhui Puhakalle niin alentuvasti, että olisi voinut kuvitella Jaanan olevan Michelin-tason kokki...aaarrhhgggh!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös se ollut juuri tämä Jari kun hakkasi Kaija Lystilan lääkärikuntoon risteilyllä?!?

Vierailija
2/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä ei. Alkuperäistä juontajaa mukaillenhan hän homman tekee, mutta siinä sietokyvyn rajoilla mennään että viittiikö koko ohjelmaa edes sen takia katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös se ollut juuri tämä Jari kun hakkasi Kaija Lystilan lääkärikuntoon risteilyllä?!?

Sellaisia miehiä voi vähän näpäytelläkin. Vaikkapa vaan ruuasta.

Vierailija
4/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Lustilan hakkasi joku tavallinen yleisöläinen. :0

Vierailija
5/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehiä voi vähän näpäytelläkin. Vaikkapa vaan ruuasta.

Vierailija
6/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä ei. Alkuperäistä juontajaa mukaillenhan hän homman tekee, mutta siinä sietokyvyn rajoilla mennään että viittiikö koko ohjelmaa edes sen takia katsoa.

Siis tarkoitin 4 tähden illallinen, ohjelmaa, jossa hän oli itse yhtenä tähtenä. Eikä minua Puhakka käynyt sääliksi, vaan Jaanan käytös. Hän on kuin isompikin tähti. Ärsyttävä täti.

Vierailija
7/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntui ihan siltä, että Jaana näyttelee koko ajan. Jotenkin olisi sitä esittämistä siinä ihan liiaksi.

Vierailija
8/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana on huono myös toisessa illallisohjelmassa.

Välillä äänestä ei saa edes selvää.:/

Vierailija
9/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntui ihan siltä, että Jaana näyttelee koko ajan. Jotenkin olisi sitä esittämistä siinä ihan liiaksi.

Nuorella ihmisellä tuollainen menettelee, mutta suurin osa iäkkäämmistä ihmisistä tulee sen verran sinuiksi itsensä kanssa, ettei heidän tarvi koko ajan näytellä.

Vierailija
10/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelin kyllä kun oli niin teennäinen. Alentuvasti voihki että voiii että kun sä niiin oot nähny vaivaa, kun on voffelit ja kaikki laitettu. Ihmisen oma persoona ei tullut ollenkaan esiin, rooli päällä.

Nuorella ihmisellä tuollainen menettelee, mutta suurin osa iäkkäämmistä ihmisistä tulee sen verran sinuiksi itsensä kanssa, ettei heidän tarvi koko ajan näytellä.

Vierailija
11/13 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, tuota ohjelmaa kun en ollut nähnyt; mutta ihan tuollaista kuvaa en Jaana Saarisesta saanut pari päivää sitten tulleessa "Kuka oikein olet" -ohjelmassa (jossa ihmiset etsivät juuriaan). Minusta se oli tosi kiinnostava, mutta vähän ihmettelin, kun Jaana sai siinä tietää isoisänsä äidin kasvattaneen neljä isätöntä (siis aviotonta ja tunnustamatonta) lasta köyhissä oloissa, ja ylisti tätä isoisoäitiään "kovan luokan naiseksi" ja miten tämä ei välittänyt sen ajan yhteiskunnan moraalisäännöistä pätkääkään... Tuntuu että vähän muusta kyllä ollut kyse, siihen aikaanhan se on ollut valtava häpeä, ja kukaan tuskin on voinut vain "olla välittämättä" ajan moraalisäännöistä, jos on siinä yhteiskunnassa elänyt... Mielipiteitä?

Vierailija
12/13 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, oletteko kaikki noin pikkusieluisia :D Minusta Jaana on Arvostele mun illallisessa aivan ihana, olen nauranut hänen jutuilleen monet kerrat. Ja nimenomaan, hän NÄYTTELEE ko sarjassa, eikä siis pelkästään ole siinä omana itsenään.

Minun mielestä Jaana on parempi juontaja, kuin Neljän tähden illallisessa oleva mies. Enkä sitä paitsi usko, että Jaana itse keksii kaiken mitä sanoo. Eiköhän hänen roolinsa ohjelmassa ole ihan määrätty jostain ylemmältä taholta.

Toki ymmärrän sen että kaikkien mieleen ei voi olla kukaan, ja itsäniki ärsyttää suunnattomasti esimerkiksi joka paikkaan tungettu Vappu Pimiä.

Go Jaana.

t. tyttö 17v

Vierailija
13/13 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun Jaana oli VIERAANA tuossa Neljän tähden illallisessa omana itsenään siis, mutta rooli tuntui olevan päällä siinäkin. Emme puhuneet kommentoija-Jaanasta Arvostele mun illallisessa :)

T. voffeli-lässytyksestä ärsyyntynyt edellinen kirjoittaja

Oivoi, oletteko kaikki noin pikkusieluisia :D Minusta Jaana on Arvostele mun illallisessa aivan ihana, olen nauranut hänen jutuilleen monet kerrat. Ja nimenomaan, hän NÄYTTELEE ko sarjassa, eikä siis pelkästään ole siinä omana itsenään. Minun mielestä Jaana on parempi juontaja, kuin Neljän tähden illallisessa oleva mies. Enkä sitä paitsi usko, että Jaana itse keksii kaiken mitä sanoo. Eiköhän hänen roolinsa ohjelmassa ole ihan määrätty jostain ylemmältä taholta. Toki ymmärrän sen että kaikkien mieleen ei voi olla kukaan, ja itsäniki ärsyttää suunnattomasti esimerkiksi joka paikkaan tungettu Vappu Pimiä. Go Jaana. t. tyttö 17v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi