Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette osaa kokata, älkää kutsuko ihmisiä kylään!

Vierailija
09.11.2011 |

Hirveä mennä muka ruokakutsuille perheeseen, jossa Flora-tölkki on pöydässä. Ruoka ei maistu miltään tai korkeintaan paskalta, kun on käytetty vähärasvaisia tuotteita, ja edes suolaa ei tunneta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvin kera tarjolle erilaisia tummaa suklaata ja erilaisia pähkinöitä. Mutakakkukin on helppo tehdä.

Ja perusraaka-aineista hyvää ja terveellistä ruokaa. Salaattia ja sitten joku hyvä pihvi paistetaan voissa ja suolaa ja pippuria mausteeksi ja kermakastike. Hyvää ja terveellistä. Jälkiruoaksi rahkaa oikealla kuohukermalla.

Vierailija
22/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvin kera tarjolle erilaisia tummaa suklaata ja erilaisia pähkinöitä. Mutakakkukin on helppo tehdä.

Ja perusraaka-aineista hyvää ja terveellistä ruokaa. Salaattia ja sitten joku hyvä pihvi paistetaan voissa ja suolaa ja pippuria mausteeksi ja kermakastike. Hyvää ja terveellistä. Jälkiruoaksi rahkaa oikealla kuohukermalla.

Ei kiinnosta yhtään pähkinät ja kermarahkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti aikanaan, että toisten tarjoomisia ei arvostella ja kyläpaikassa käyttäydytään kohteliaasti. Kyllä häntä ihmetyttäisi lukea tällaista ketjua, jossa joku katsoo asiakseen opettaa muille, mitä hänelle pitäisi kylässä tarjota. Eiköhän olisi viisaampaa että sellaiset besservisserit kyläilisivät vain kaltaistensa luona ja jättäisivät meidät tavalliset ihmiset rauhaan. Ja jos joku vahingossa sattuu ap:n jonnekin kutsumaan, voisi itse kieltäytyä kutsusta ettei tarvitsisi mieltään pahoittaa, jos emännällä onkin vaikka vääränlaisia pähkinöitä kulhossa.

Vierailija
24/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän mieliksi ei ainakaan meillä kokata mitään. Meillä nautitaan durum-vehnästä itse tehdystä spagetista lisukkeineen. Voitte mennä muualle pähkinätoiveinenne.

Vierailija
26/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiton hyviä viinejä osaan ostaa.

Hyvin ovat vieraat meillä vihtyneet.

Vierailija
27/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiton hyviä viinejä osaan ostaa.

Hyvin ovat vieraat meillä vihtyneet.

viineihin sopivat ruoat ;)

Vierailija
28/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan OIKEASTI työnnä sormia kurkkuun, jos tarjoatte niille lihakeittoa ja ruisleipää? En usko. Varmaan ihan mielellään vieraat syö niitä.

Mä en ole lähtenyt mihinkään pintaliitoelämään mukaan. Kun meille tulee vieraita (yleensähän ne on kuitenkin ystäviä ja sukulaisia eli ei edes "vieraita"), talo ei aina ole viimeisen päälle nuoltu puhtaaksi ja ruoaksi on normiarkiruokaa. Vieraat saa syödä, jos haluaa tai jättää syömättä, jos ei just silloin tee mieli syödä. Tärkeintä on se, että saadaan vaihdettua kuulumisia ja jauhaa p.. yhdessä.:)

Aina silloin tällöin elämässä piipahtaa just näitä pintaliitäjiä, jotka elää jossain omassa todellisuudessa ilmeisesti kuvitellen, että niitä kuvataan koko ajan johonkin tositv-sarjaan ja käyttäytyminen ja eläminen on pelkkää teeskentelyä. Kaikki mun pitkäaikaiset ystävät on aitoja ihmisiä, virheineen kaikkineen.

Vierailija
29/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan OIKEASTI työnnä sormia kurkkuun, jos tarjoatte niille lihakeittoa ja ruisleipää? En usko. Varmaan ihan mielellään vieraat syö niitä.

Samaa mieltä. Muutenkin keitot on Suomessa aliarvostettuja. Keitosta saa hyvää helposti ja maun voi tarkistaa itse. Sinne vaan ainekset sisään, runsaasti vettä ja sopivasti vihanneksia, kermaa tai mitä vaan oman maun mukaan. Jos joku moittii makua, sanoo suoraan, että se naapurin kissa ehtikin hetken aikaa olla tiellä litistyneenä, että jospa se vaikutti makuun.

Vierailija
30/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kamalaa hiilaria, joka lihottaa ja täyttää verisuonet ja siitä saa sydäntaudin.

Tämä on niin monta kertaa koettu, että en kutsu enää yhtään tuttua kylään, enkä puistomammoja pullakahville. Saavat sitten ruikuttaa kun ei ole äippälomalla kavereita.

Mä en ole lähtenyt mihinkään pintaliitoelämään mukaan. Kun meille tulee vieraita (yleensähän ne on kuitenkin ystäviä ja sukulaisia eli ei edes "vieraita"), talo ei aina ole viimeisen päälle nuoltu puhtaaksi ja ruoaksi on normiarkiruokaa. Vieraat saa syödä, jos haluaa tai jättää syömättä, jos ei just silloin tee mieli syödä. Tärkeintä on se, että saadaan vaihdettua kuulumisia ja jauhaa p.. yhdessä.:)

Aina silloin tällöin elämässä piipahtaa just näitä pintaliitäjiä, jotka elää jossain omassa todellisuudessa ilmeisesti kuvitellen, että niitä kuvataan koko ajan johonkin tositv-sarjaan ja käyttäytyminen ja eläminen on pelkkää teeskentelyä. Kaikki mun pitkäaikaiset ystävät on aitoja ihmisiä, virheineen kaikkineen.

Vierailija
31/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kamalaa hiilaria, joka lihottaa ja täyttää verisuonet ja siitä saa sydäntaudin.

Saahan lihakeittoa tehtyä ilman pottujakin. Minua ei hiilarit häiritse, mutta potusta irtoaa liikaa makua jos sen laittaa jääkaappiin ja keittää pariin kertaan. Potun voi hyvin korvata porkkanoilla ja lantulla. Muitakin juureksia on hyvä käyttää.

Tykkään siis perunasta, mutta keittoon laitan mieluummin kaikkea muuta. Ja tykkään keitoista hirveästi, kun itse tekee siihen kaveriksi ruisnappeja. Uunituoreet ruisnapit vihanneslihakeiton kanssa on tosi herkullista... harvemmin AV-palstaa lukien tuleekaan näin nälkä.

Vierailija
32/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä jotain oikein ruokakutsuja kaveripiirissä?

Meillä mennään kylään, ja ruoka on tarjolla jos on kutsuttu ruoka-ajaksi vieraat. Ihmiset on pääosassa, ruoka on sivuseikka. Gourmet-kokkausta en kaipaa, hyvää kotiruokaa olen saanut ystävien kodeissa, mm. erittäin hyvää lasagnea, sienikeittoa, salaatteja, grilliruokaa, tortilloja ja herkullisiä jälkiruokia.

Ap voi vapaasti kieltäytyä ruokakutsuista, jos on noin sairas suhtautuminen ruokaan, ei ole pakko syödä kuin omia suolattuja sotkujaan.

Vierailija
33/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä jotain oikein ruokakutsuja kaveripiirissä?

Meillä mennään kylään, ja ruoka on tarjolla jos on kutsuttu ruoka-ajaksi vieraat. Ihmiset on pääosassa, ruoka on sivuseikka. Gourmet-kokkausta en kaipaa, hyvää kotiruokaa olen saanut ystävien kodeissa, mm. erittäin hyvää lasagnea, sienikeittoa, salaatteja, grilliruokaa, tortilloja ja herkullisiä jälkiruokia.

Ap voi vapaasti kieltäytyä ruokakutsuista, jos on noin sairas suhtautuminen ruokaan, ei ole pakko syödä kuin omia suolattuja sotkujaan.

välillä vaikka ihan normaalia lasagnea tai poronkäristystä, aina sen mukaan miten jaksaa milloinkin panostaa. Onneksi kaveripiirissä ei ole ketään niin teinisnobia, että järkyttyisi saadessaan nenän eteen kinkkukiusausta raikkaan salaatin kanssa ;)

Vierailija
34/34 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en kutsukkaan vieraita kylään. Nykyään kaikki on niin vaativia. Pitää olla niin hienoa ja gurmeeta. Vauvan ristiäisetkin vietettiin ihan pienellä porukalla kun en jaksanut leipoa ja laittaa isolle porukalle. Ennen oli kivaa kun saattoi vaan kutsua kavereita piipahtamaan kahville tai lasilliselle.

ahdistaa tää kyläily-meininki. Miksi se on mennyt niin monimutkaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän