Hieman koomista tuon A2:n vammaisvihaajan kyyneleet.
Ihme marttyyri "byhyy, mä en mitään pahaa kelleen ja nyt noi kiusaa mua..."
Yhtäkkiä hän oli uhri ja ei tollailla sais rumasti sanoa kun on saanut melkoista samantasoista tekstiä takaisin sanomisensa jälkeen. Kai ny aikuisen naisen pitäisi tajuta, että jos suu vaahdossa ja viha silmissä haukkuu heikompiaan niin siitä saattaa joku älähtää. Kun kerran kivittää itse muita niin pitää sitten kestää vastakritiikki.
Kommentit (57)
jo vuosia yhden autistien asuntolan kyljessä. :)
Idiootti nainen, tekis mieli hypätä iltalenkillä ojan kautta ja kerätä hiukan koiraterkkuja sen postiluukkuun, mutta en viitsi olla lapsellinen... Haaveilen vaan. :D
Meillä on asunut kaikenlaisia ihmisiä naapurissa. Kehitysvammaisia, juoppoja, narkkeja, romaneja, maahanmuuttajia.
Meillä on ollut töissä kehitysvammaisia, entisiä vankeja, koevapausvankeja, ulkomaalaisia (venäläisiä, virolaisia, puolalaisia, thaimaalaisia).
Asiat selviää kun tutustutaan toisiin, tehdään asiat selviksi ystävällisesti, ollaan ihmisiä ihmiselle! Ei se ole niin vaikeaa!Syy miksi asutojen hinnat laskevat kun vammainen muuttaa naapuriin, on vain ja ainoastaan siinä ihmisessä joka vierastaa ajatusta erilaisesta ihmisestä naapurissaan. Syy ei tasan ole siinä vammaisessa, vaan asenteessa häntä kohtaan.
Niin ja mulla itselläni on lievästi kehitysvammainen lapsi, hänestä ei päälle huomaa, että olisi mitenkään "viallinen", totuus paljastuu vasta kun hänen kanssaa alkaa juttelemaan.
Satunnainen vielä menisi, mutta kokonainen asuntola samassa pihassa...noup, en haluaisi sinne asumaan. Väkisinkin joutuisi osallistumaan heidän elämäänsä kun ei kieltäytyäkään kehtaa.
Totuushan on se, että asuntolat, joissa on kehitysvammaisia, ei laske lähialueiden arvokkuutta
Laitapa lähde tälle "totuudelle". Itse en tiedä onko asiaa edes tutkittu.
En ole nähnyt alkuperäistä videota, mutta onko tämä Taina nyt jotenkin paha ihminen, jos pelkää asunnon arvon alenemista? Vai vierastaako hän siis jotenkin vammaisia? Nämä ovat ihan eri asioita. Mun puolesta mun naapuriin saisi tulla vammaisia, mutta jos se tarkoittaa asunnon arvon alenemista, niin sitten ei kiitos. Ei ole varaa. Asunto on merkittävä sijoitus.
jonkinlainen performanssi...
Epätodellista.
Kyllä mä sittenkin mieluummin asuisin vammaisten naapurissa kuin narkkarien tai muuten sekopäiden terveiden.
Vammaisen voi aina saada toimitettua laitokseen jos se ei pärjää normaalien joukossa mutta minnekä saat terveet sekopäät? Et mihinkään.
oma poikani on sellainen. Ovat hyvin pärjääviä.
Eivät kyllä aiheuta kenellekkään haittaa.
Vaikeammin sairaat ei pärjää yksityisasunnoissa.
Multa ei löydy säälipisteitä kyseistä naista kohtaan.
Muuttakoon muualle asennevammansa kanssa.
Olen sen nähnyt oman lapseni kohdalla.
Lapsien suhtautuminen lapseeni on mutkatonta, jos vanhemmilla ei ole asennevammaa.
Asennevammaisten lapset taas pelkäävät lastani, koska yleensä se äiti jauhaa sen pelkonsa lapseen.
Yleensä syyllisiä ovat juuri äidit, ei miehet.
tekee ihan tavis ihminen. Jokaisella on oma luonne, niin on myös kehitysvammaisilla.
Suurin osa on kuitenkin hyvin ihmisläheisiä ja rakastavat sosiaalista kontaktia ihan normi ihmisten kanssa.
T.50
Te ette yksinkertaisesti kestä totuutta; totta on, että ulkomaalaistaustaiset henkilöt ovat yliedustettuina rikostilastoissa (esim. raiskaus- ja huumausainerikokset) suhteessa suomalaisiin (Halla-aho on kirjoittanut tästä) ja yhtä totta on, että vammaisten asuntola samassa pihapiirissä laskee potentiaalisesti arvokkaan asunnon arvoa.
Aivan niin kuin Taina sanoi; niin varakkaita (ihmisiä, joilla ko. asuntoihin varaa) ei ole niin montaa, ja usealle varmasti naapurusto vaikuttaa ostopäätöksessä. Tosiasioita. Te ette kestä näitä tosiasioita sanottuna niin kuin ne ovat, teille pitää tarjoilla kaikki sokerikuorrutettuna imelänä mössönä, josta sanoman tunnistaa enää vain etäisesti. Miettikää nyt vähän sitä omaa käytöstä. Hirveä älämölö taas ihan turhasta.
Ehkä ne vois rahdata sinne Ahvenanmaalle yhdessä homojen, lesbojen ja mamujen kanssa?
Te ette yksinkertaisesti kestä totuutta; totta on, että ulkomaalaistaustaiset henkilöt ovat yliedustettuina rikostilastoissa (esim. raiskaus- ja huumausainerikokset) suhteessa suomalaisiin (Halla-aho on kirjoittanut tästä) ja yhtä totta on, että vammaisten asuntola samassa pihapiirissä laskee potentiaalisesti arvokkaan asunnon arvoa. Aivan niin kuin Taina sanoi; niin varakkaita (ihmisiä, joilla ko. asuntoihin varaa) ei ole niin montaa, ja usealle varmasti naapurusto vaikuttaa ostopäätöksessä. Tosiasioita. Te ette kestä näitä tosiasioita sanottuna niin kuin ne ovat, teille pitää tarjoilla kaikki sokerikuorrutettuna imelänä mössönä, josta sanoman tunnistaa enää vain etäisesti. Miettikää nyt vähän sitä omaa käytöstä. Hirveä älämölö taas ihan turhasta.
Ehkä ne vois rahdata sinne Ahvenanmaalle yhdessä homojen, lesbojen ja mamujen kanssa?
Kun hänen (typeriä) ajatuksiaan tahdot tuoda julki joka ketjussa, joka inasenkin liippaa sinne suuntaan.
(Tässä ei nyt kyllä ollut Hakkaraisesta kyse). Toisaalta ihan ymmärrettävä reaktio; sulta loppuivat asialliset kommentit itse aiheesta, piti vetää Hakkaraiskortti esiin.
meidän läehlläkin vaahdottiin vuosia sitten vammaisten hoitokodista ja asukkien vaarallisuudesta. Asuntojen arvon laskua pelkäsi kanssa eräs papparainen. Asunto on nyt sijainnut naapurostossamme vuosia eikä siitä ole pienintäkään haittaa eikä uudet naapurit ole asiaan edes huomiota kiinnittäneet. Surullisella tavalla hassuintahan tässä on että mikä tahansa väkivaltarikollinen, pedofiili, alkoholisti tai narkkari voi milloin tahansa muuttaa tuonkin Tainan naapuriin (ja teidän muiden asennevammaisten myös) ettekä te sitä etukäteen edes teidä ettkä mitään voi. Omassa työssäni kohtaan päivittäin omissa asunnoissaan asuvia kehitysvammaisia ja aivan milloin tahansa ottaisin heidät naapuriini ennemmin kuin monen täältä!
Ja en usko, että asunnosta voi kovin korkeaa hintaa pyytää jos myymme sen.
Asuntolan piha on ryöttäinen ja iso tynnyri täynnä tupakantumppeja ja kamala tupakan löyhkä. Itse asukkaat ei nyt pahoja ole, mutta kieltämättä voi olla, että jos asunnonkatsojat seisoo pihalla ja siihen tuttavallisesti tien toiselta puoleta tulee näitä asukkeja, he eivät tee tarjousta.
Tosiasia nyt on vain näin. Meitä he eivät häiritse, paitsi se tupakanhaju ja se iso tupakantumppitynnyri oksettaa.
Ymmärrän hyvin hänen pelkonsa. Kaikkea uutta onkin viisasta hieman pelätä. Aivan kuten nainen kertoi niin kehitysvammaisia on monen tasoisia. Huoli omista lapsista on varmaankin ihan aiheellista."Kehitysvammalaitoksen" henkilökunnalla on ihan näytönpaikka asiassa.
Itse tunnen kehitysvamaisia ja tiedän että osa on aivan ihania ja osalla on käytöshäiriöitä. Eivät välttämättä pysy omalla pihallaan, tunkeutuvat naapureiden asuntoihin ja saattavat olla liian tuttavallisia eli todellisia riesoja naama ikkunassa kiinni. Useat leikkivät mielellään lasten kanssa, mutta eivät ymärrä omia aikuisen voimiaan.
Meidän naapuriin kyllä saa muuttaa kehitysvammaisia, mutta olisi ystävällistä kertoa vammaisen erityispiirteistä jos niitä on.
Kasvalle tytölle voi olla hyvin ahdistavaa miehenkokoisen vammaisen halailu ja perässä kulkeminen jos ei ymmärrä mistä on kyse
tanssikouluni opettajien taso ei ole laskenut, eikä mikään muukaan taso ole laskenut.
Noi ei ainakaan kusitaso kyseisen rouvan päässä.
Taina Kovalainen saa jatkuvasti raivareita tanssikoulullaa ja ihan mielivaltaisesti traumatisoi karmealla kielenkäytöllään oppilaita,ON TOSI,TOSI HÄJY,ja pahat kielet etenkin vanhemmat on huomannu että sopivasti taas muuttuu ja lapsi innoissaan ku taas kiva, JUST KU OLI JO PÄÄTTÄNY OLLA MENEMÄTTÄ SEURAAVANA JAKSONA,Tepsin kissansa esiintyvät tosi sopimattomasti keikistelen, tossa videossa näkyy, miten vanhat miehetki katsoo kauhuissaan,että ei voi olla totta.URHEILUHENKISESSÄ TILAISUDESSA.
Ja en usko, että asunnosta voi kovin korkeaa hintaa pyytää jos myymme sen.
Asuntolan piha on ryöttäinen ja iso tynnyri täynnä tupakantumppeja ja kamala tupakan löyhkä. Itse asukkaat ei nyt pahoja ole, mutta kieltämättä voi olla, että jos asunnonkatsojat seisoo pihalla ja siihen tuttavallisesti tien toiselta puoleta tulee näitä asukkeja, he eivät tee tarjousta.
Tosiasia nyt on vain näin. Meitä he eivät häiritse, paitsi se tupakanhaju ja se iso tupakantumppitynnyri oksettaa.
Ymmärrän hyvin hänen pelkonsa. Kaikkea uutta onkin viisasta hieman pelätä. Aivan kuten nainen kertoi niin kehitysvammaisia on monen tasoisia. Huoli omista lapsista on varmaankin ihan aiheellista."Kehitysvammalaitoksen" henkilökunnalla on ihan näytönpaikka asiassa.
Itse tunnen kehitysvamaisia ja tiedän että osa on aivan ihania ja osalla on käytöshäiriöitä. Eivät välttämättä pysy omalla pihallaan, tunkeutuvat naapureiden asuntoihin ja saattavat olla liian tuttavallisia eli todellisia riesoja naama ikkunassa kiinni. Useat leikkivät mielellään lasten kanssa, mutta eivät ymärrä omia aikuisen voimiaan.
Meidän naapuriin kyllä saa muuttaa kehitysvammaisia, mutta olisi ystävällistä kertoa vammaisen erityispiirteistä jos niitä on.
Kasvalle tytölle voi olla hyvin ahdistavaa miehenkokoisen vammaisen halailu ja perässä kulkeminen jos ei ymmärrä mistä on kyse
Meillä on asunut kaikenlaisia ihmisiä naapurissa. Kehitysvammaisia, juoppoja, narkkeja, romaneja, maahanmuuttajia.
Meillä on ollut töissä kehitysvammaisia, entisiä vankeja, koevapausvankeja, ulkomaalaisia (venäläisiä, virolaisia, puolalaisia, thaimaalaisia).
Asiat selviää kun tutustutaan toisiin, tehdään asiat selviksi ystävällisesti, ollaan ihmisiä ihmiselle! Ei se ole niin vaikeaa!
Syy miksi asutojen hinnat laskevat kun vammainen muuttaa naapuriin, on vain ja ainoastaan siinä ihmisessä joka vierastaa ajatusta erilaisesta ihmisestä naapurissaan. Syy ei tasan ole siinä vammaisessa, vaan asenteessa häntä kohtaan.