Toinen rinta "outo",olisitteko huolissanne?
Mainittakoon heti aluksi että olen sairaudenpelkoinen ja pelästyn herkästi terveysasioista.Ylireagoin herkästi.
2 viikkoa sitten jumpassa rintalihas venähti/muljahti tms.Oli kipeä joitakin päiviä.Stten kipuilu alkoi tuntua rintalastan sivusta,ja mulla on aiemmin vuosia sitten todettu Tietzen syndrooma joka siis kylkiluuvälien tulehdustila.Silloin oli myös rinnassa kivun tunnetta.
Sitten huomasin että rinnan/nännin iho oli aika kuiva ja vain tämän toisen samaisen rinnan.Rasvailin kortisonilla ja bepanthenilla ja kuivuus hävisi.
Nyt välillä tuntuu jotain tunnetta tuossa rinnassa,ei oikein kipua mutta jotain.Enkä tiedä tuleeko se kylkiluuväleistä vai ei.Ja mitä enemmän sitä murehdin,sitä enemmän se joku tuntuu.
En ole löytänyt mitään kyhmyjä rinnasta.Tänään kävin myös sairaanhoitajan vastaaotolla,eikä hänkään löytänyt mitään.
Rinnan muoto,kaikki ok,ainoa oire on että olen tuntevinani "jotain" tuntemuksia.Samaan aikaan myös menkat menossa.
Rinnat on ultrattu vuosi sitten eikä niissä ollut mitään.Lisäksi lääkäri on tutkinut ne keväällä.
Sanokaas,menisittekö minuna vielä tutkituttamaan asiaa vai antaisitteko olla/seuraisitte tilannetta????
Kommentit (5)
mulla niitä ei ole.Verenkuvakin muista syistä otettu hetken ja siinä kaikki ok.
...nämä oireet alkoivat samassa yhteydessä kuin satutit rinnan jumpassa, on ihan äääääärimmäisen epätodenäköistä että juuri samaan aikaan olisit sattumalta alkanut tuntea jotain kasvaimen ensioireita.
Rauhoita itsesi. Minä antaisin asian olla / seuraisin tilannetta. Päätä vaikka, että nyt et kiinnitä tuntemuksiin huomiota kuukauteen, et mitään huomiota, ja sitten mietit asiaa uudestaan.
aiemmista kahdesta vastauksesta.
Yleisin oirehan on se kyhmy joo.Ja nyt aloin jo epäillä itseäni satutinko sittenkään rintalihastani..Muistan kun tehtiin sivupunnerruksia ja joku venähti tässä rinnassa ja oli kipeä.
Kummitädilläni imusolmukesyöpä alkoi rinnasta ja hänelläkin oirehtiminen oli muuta kuin kyhmy.