Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika jännä juttu, uudet treffit ja kaikki toisin..

Vierailija
08.11.2011 |

Mä kyselin täältä tuossa viime viikolla, että onko järkeä lähteä tapaamaan uudestaan miestä, jonka kanssa tapasimme puolisen vuotta sitten ja silloin meni vähän mönkään.. No tapasimme uudestaan ja olihan siinä sellainen jännite, että miten nyt sitten sujuu. Hyvin sujui ja tulimme siihen tulokseen, että tältä sen olisi pitänyt tuntua silloin jo puoli vuotta sitten. Olen onnellinen, että annoimme toisillemme uuden mahdollisuuden, mutta olen silti jotenkin tosi varovainen hänen suhteensa.. Hän on jokseenkin hyvin ristiriitainen, antaa ymmärtää, että haluaa viettää aikaa kanssani, mutta ei halua esimerkiksi sanoa, että milloin voisimme nähdä uudestaan. Hänkin on siis vain varovainen? Hän korostaa sitä, että "otetaan nyt ihan rauhassa". Viimeksi tapailumme loppui vähän tökeröllä tavalla, hän päätti "suhteen" silloin, pelkään, että hän tekee sen uudestaan.. Miten osaisin aloittaa puhtaalta pöydältä hänen kanssaan ja olla realistinen, ei yli-innokas..?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanlainen tapaus, jota luulin myös vain varovaiseksi. Paskat. Se tapaili tietämättäni toistakin naista ja siksi oli vaikea sopia mun kanssani mitään. Tämä toinen nainen olisi siis ollut ykkösvaihtoehto muhun verrattuna, mutta se taas oli tahollaan naimisissa ja siksi heidän kuvionsa oli hankala. Ei mun mielestä kannata jatkaa ja haaskata aikaansa mokomaan. Itse löysin aika pian tuon kuvion jälkeen paljon paremman miehen, jonka kanssa tuntui heti alusta lähtien molemminpuolisesti juuri oikealta eikä vain ihan kivalta.

Vierailija
2/2 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokas saa olla ja haluta läheisyyttä, mutta pitää jättää miehelle peräytymistie niin, että hän tuntee olonsa turvalliseksi.

Naiset usein haluavat näkyviä, peruuttamattomia askelia kohti sitoutumista: kerrotaan muille seurustelusta, esitellään ystäville ja vanhemmille, lakataan käyttämästä kumia, katkaistaan ystävyyssuhteet entisiin tyttöystäviin ja vallattomiin poikamiehiin, asetellaan omat kamat näkyvästi miehen kämppään, käydään miehen työpaikalla esittäytymässä, varataan matkoja ensi vuodeksi, luovutaan omasta asunnosta jne. Kaikki tällainen aktiivinen sitouttaminen ja siltojen polttaminen on omiaan säikyttämään miestä, jollei hän tee niitä omasta aloitteestaan vaan koska nainen haluaa.

Miksi toimia noin? Niin kauan kun ei suunnitella lapsia, voi hyvin jättää peräytymistiet avoimeksi. Jos hyvin käy, ne muuttuvat vähitellen turhiksi ja merkityksettömiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi