Millaiset synttärit teinille?
Tyttö haluaisi kestitä kavereitaan, mutta eri tavalla kuin perinteisesti kotona. Joten onko teillä ehdotuksia? Entä paljonkohan tulisi hintaa esim. Synttäreille rossossa tai jossain kiinalaisessa ravintolassa noin suurinpiirtein? :O (n. 10 henkilölle)
Kommentit (19)
Säästät myös, koska silloin juomat ja jälkkärit voi ostaa itse.
Meillä teini nappaa pari kaveriaan mukaan ja menevät leffaan ja syömään, eli ei liikoja maksa, riippuu toki, mitä syövät :)
Eikö kakkosta auta yhtään toi maininta TEINI?
tällä palstalla tuntuu määritelmä TEINI sopivan keneen vaan 10-18 vuotiaaseen!
-2
Rax:ssa syömässä, se maksaa sen n 10e per nenu ja saa syödä kuinka paljon vaan. Sitä ennen ne kävi Megazonessa 2 erää.
Eikö kakkosta auta yhtään toi maininta TEINI?
tällä palstalla tuntuu määritelmä TEINI sopivan keneen vaan 10-18 vuotiaaseen! -2
Teini = teenager = 13-19 vuotias. Kyllä minäkin kaipasin ap:lta vähän tarkempaa ilmaisua. Itse järkkäsin aina omat synttärini teininä enkä paljon äidiltä kysellyt.
Jos Rossoa ajattelee, niin sielläkin saa annoksia alta 10eurolla, toisaalta kalleimmat maksavat sitten n.30€ Ja päälle juomat, varmaan saa limusta maksaa muutaman euron?
Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla tilata ruokaa kotiin, melkein joka ravintolasta saa ostettua annoksia myös ulos.
Toisaalta jos Mäkkärissä maksaa ateria 7€ niin juoma-pitsa on monessa ravitnolassa reilun kympin mutta miljöö parempi, niin hintaero ei ole iso, varsinkin kiinailaisissa usein edullista, sushi taas sitten kallista jne.
17-vuotias likka osaa itse järjestää itselleen syntymäpäivät. Ei siihen mammaa tarvita enää. :)
17-vuotias likka osaa itse järjestää itselleen syntymäpäivät. Ei siihen mammaa tarvita enää. :)
Totta, mutta itse ehdotin että jos haluaa voi pitää läheisimmille kavereille synttärit jossain vähän erilaisessa paikassa, ja nyt mietin tässä mahdollisia vaihtoehtoja ja hintoja alustavasti. :)
10 läheisimmälle? Itse vietin 13v ylöspäin kemut 2-3 läheisen ystävän kanssa, ei todellakaan ollut mitään 10 parasta kaveria.
Eiköhän 17v keksi paikan itsekin.
Parhaat synttärit.
Ehdotus 1,
Vietin juhlia kerran pyytäen 1-3 tosi läheistä ja reilua kaveria me katottiin yks hyvä leffa. Sellane toimintakomedia. Se oli tosi hyvä. Eli hyvä leffa. Kevyet vaatteet paljo popcornia sipsii karkkia ja herkkuja. Kauheesti tyynyjä. Ja vanhemmat mieluiten pois. Pitäkää hauskaa! Ja kaverit jäis yökylään. Synttärit vois alkaa illemman puolella ;)
Ehdotus 2,
Jos tykkää bilettää esimerkiksi,
Eli eka asia. Stereot. Tarvii kovaa ja hyvää party musiikkia. Esim. Miley Cyrus Party In The Usa. Ja siis en tiedä mutta hyvää pop musiikkia! Jossa voi tanssia.
Toinen asia. Tyyli. Kiiltävä/Glamour.
Kolmas asia. Tarjoilu. Pikku pitzaa, nachoja kaikkee hyvää! Liha/kasvisruokaa. Herkut, muffinsseja popparia jne. Sitte kaikkee voi tanssii. Pitää hauskaa. Loput voi keksii ite. Asia on siis et kunnon meiniki! Tietenki voi pitää parhaan kaverinkaa kahestaan ehdotus ykköstä. Hei luottakaa. Pitää olla vaan hyvä meininki. VANHEMMAT pois :D
Ja muuten jos ne mukanosaa järjestää ite ni turha kommentoida tai laittaa tänne jtn. Shitt:D
Hoploppiin tai heurekaan kannattaa viedä.
Meidän poika on myös 17-v. Viimeisimmät synttärinsä piti 12-vuotiaana. Ei vain kuulemma ymmärrä, miksi sitä pitäisi välttämättä juhlia. Ei aio pitää 18-v juhliakaan.
Vie syömään japanilaiseen ravintolaan.Ja selvennyksenä ihmisille jotka eivät ymmärrä että japanilainen ruoka ei ole vain sushia, sieltä saa siis muutakin.Ottakaa vaikka tytöille kabinetti raflassa jos saa.
21, siis minä.Hinnat vähän riippuu mitä tilataan.
Tässä puhuttiin nyt teinistä. Eli about 13-18v. En usko että heureka tai hoploppi kiinnostaa enää. Entäpä jos niitten lähellä ei ole heurekaa. Mutta itse olen 16v. Ja en ole 13 vuotiaasta ylöspäin järkännyt synttäreitä. Muistan että kun täytin 12 vuotta niin pidin kahdelle läheisimmälle henkilölle Megazonessa syndet. Sen jälkeen mentiin vielä heselle ja oli kyllä kiva synttärit.
Varaan pöydän ja saan ryhmäalennuksen. 10e per henki saa jo hyvinkin syödäkseen.