Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarilaisen ainoa joululahjatoive on liian kallis lego poliisiasema.

Vierailija
08.11.2011 |

Ihan kiva, mutta hinta 119 euroa! En voi ostaa noin kallista legohärpäkettä, etenkin kun todennäköisyys sille että pikkusisko sen rikkoo, on suuri :(

Löytyisikö mitään "korvaavaa" tuotetta, tai onko kenelläkään vanhaa poliisiasemaa myynnissä, vaikka vajailla osilla...?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mielestäni ostaa pienemmän osasen.

Itse toivoin tylypahka-legopakkausta lapsena muutamana vuonna. Sain lopulta pienemmän paketin harry Potter-legoja ja olin tosi iloinen niistä(: olisi ollut varaa ostaa se iso ehkä, jos ei olisi tullut muita lahjoja ja isovanhemmat olisi osallistunut lahjaan. Tosin olin tottunut siihen, etten saanut juuri sitä mitä halusin (ei tarpeeksi rahaa/aikaa kierrellä kauppoja) 

Mieluummin 1 kiva lahja kun 10 ei- kivaa. Mutta musta lapsen pitää myös oppia, että aina ei saa mitä haluaa. 

Vierailija
82/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toysrus toimittaa ilmaiseksi yli 50e ostokset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli onneksi järkiinsä. Mä sain lapsena aina jotain "korvaavia" tuotteita. Vitutti aivan hulluna. Ei ollut rahasta kiinni. Omille lapsilleni en todellakaan tuota samoja pettymyksiä, vielä kun oletettiin että pitää kauniisti hymyillen kiittää...

Vierailija
84/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää että kummeilta kerjätään rahaa. Itse en ikinä kehtaisi!!!

Vierailija
85/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hiukkasen vanha kymysys.

Vierailija
86/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vanha ketju, on varmaan asemat jo hankittu. :D

Vierailija
88/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2011 klo 12:37"]Minusta tuo ei ole eskari-ikäiselle mahdottoman kallis toive, jos on vain tuo yksi ainoa toive? Eikö tuota voisi vanhemmat säästää jo syksyn mittaan, niin kyllä kai sen saisi säästettyä?

Minusta on järkevää, jos lapsi toivoo vain yhtä lahjaa ison romukasan sijasta.

[/quote]kun säästää kympin kuussa niin vuodessa saa summan kokoon

Vierailija
89/90 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2011 klo 17:23"]No just joo, ei edes ole mitenkään kallis legopaketiksi.

Henkilökohtaisesti en tajua vanhempia, jotka eivät vain periaatteesta halua ostaa lapsilleen kunnon joululahjoja/sitä mitä he toivovat vaan tekevät kaikkensa että pääsisivät mahdollisimman halvalla, ostavat vaikka kirpparilta toisten vanhoja kamppeita. Monet tämmöiset sitten ostelevat kuitenkin itselleen vaikka mitä! Miksi ihmeessä hankitte lapsia, jos ette ole valmiita laittamaan niihin rahaa, siis jos raha (ja se että sitä jää omana käyttöön mahd. paljon) on tärkeämpää kuin lapsen joulu.

Ei meilläkään mitään rikkaita olla, mutta aina pannaan jo etukäteen rahaa säästöön sen verran jos ei muuten onnistu että saadaan kunnolliset ja toiveidenmukaiset lahjat jouluna. Itse ainakin toivon että lapsille jää ihanat joulumuistot kuten itselleni on lapsuudesta jäänyt, ja vaikka lahjat eivätkään ole joulun pääasia niin kyllä nekin siihen liittyvät. Ja joulu on kuitenkin vain kerran vuodessa.
[/quote]niinpä. Ja hirveä meteli jos lapsilisää maksetaan muutama euro vähemmän. Tukia pitää saada mutta lapsista yritetään selvitä niin vähällä kuin mahdollista.

Vierailija
90/90 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, ei edes ole mitenkään kallis legopaketiksi.

Henkilökohtaisesti en tajua vanhempia, jotka eivät vain periaatteesta halua ostaa lapsilleen kunnon joululahjoja/sitä mitä he toivovat vaan tekevät kaikkensa että pääsisivät mahdollisimman halvalla, ostavat vaikka kirpparilta toisten vanhoja kamppeita. Monet tämmöiset sitten ostelevat kuitenkin itselleen vaikka mitä! Miksi ihmeessä hankitte lapsia, jos ette ole valmiita laittamaan niihin rahaa, siis jos raha (ja se että sitä jää omana käyttöön mahd. paljon) on tärkeämpää kuin lapsen joulu.

Ei meilläkään mitään rikkaita olla, mutta aina pannaan jo etukäteen rahaa säästöön sen verran jos ei muuten onnistu että saadaan kunnolliset ja toiveidenmukaiset lahjat jouluna. Itse ainakin toivon että lapsille jää ihanat joulumuistot kuten itselleni on lapsuudesta jäänyt, ja vaikka lahjat eivätkään ole joulun pääasia niin kyllä nekin siihen liittyvät. Ja joulu on kuitenkin vain kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä