G: mille aloitukselle olet nauranut tällä palstalla eniten?
Mun mielestä se minkä sukupuolitaudin voi saada saunasta oli kyllä aika hauska:D
Kommentit (71)
Paras oli, kun inttipojat kasarmilla "eksyivät" tälle palstalle. Oisko ollu joskus toissa kesänä. Täytyyki yrittää etsiä se ketju!
olkaa hyvät.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1211916/moi_me_taall…
Aloittakaa ton inttiketjun lukeminen sivulta 1, toi linkki menee kakkossivulle.
että joku kysyi miksi hänen mummonsa aika "keriatriakeskukseen" oli peruttu. En niinkään nauranut kirjoitusvirheelle vaan sille, että täältä kysyttiin syytä ajan perumiseen.
Olen nauranut hyvillä mielin murreketjuille, ne on ihania.
Olen tällainen tyhjännauraja, ja jopa tämä ketju saa nauramaan kun muistan kaikkia hauskoja ketjuja. Minua naurattavat eritteet, kirjoitusvirheet ja absurdius. Kaikkea tätä löytyy av:lta.
Ei täällä minusta ole mitään erityisen huvittavia juttuja.
8 vuotta sitten kun sain esikoiseni täällä sai nauraa aina vatsalihaksensa kipeäksi. Ikävä on niitä juttuja.
...siinä oli surrealismia. Toinen hauska se, jossa kerrottiin lasten möläytyksistä julkisilla paikoilla. Ja kolmas tämä induktioliesiketju.
mutta oli hauska tarina seurata: kummitus, joka joi siidereitä, heitteli mattoja yms.
Se pahin paskahätä oli aika hervoton, ja kourallinen kammottavaa kökköä.
Eritehuumorin ystävä? :D
On niitä muitakin hauskoja ollut, mutta noi tuli ekana mieleen.
eli joulu naikaa
talven taikaa
ei täällä muuten niin usein ole mitään hauskaa
hauskin on ollut pimpulilla hanat puhtaaksi ketju!!!
Samoin muinainen ketju "hauskinta mitä miehesi on saninut tai tehnyt synnytyksessä". Siinä oli monta aivan käsittämätöntä helmeä.
naurettiin täällä työpaikalla enemmänkin.
Oli todella hauska ja positiivissävyinen.
kun ei tiedä aina onko AP tosissaan vai ei mut silti oikeesti nauran eniten näille aloituksille jossa aikuinen nainen,jopa 30-40v. aloittaa kysymällä " työkaveri hipaisi kättäni,onko se kiinnostunut" "mistä tietää onko mies kiinnostunut" "vieras mies katsoi silmiini,flirttailiko se" jne.=)
Muistatteko? Joukossa oli aivan absurdeja juttuja - harmi, etten muista ketjun täsmällistä nimeä.
Siis vaik tälläsiä: " mies jyystää takaapäin naista, sanoo "täältä suunnalta näytät ihan marilyniltä, mut edestä esa pakariselta" - ja tuo siis vitsikkäänä lasautuksena, muka tunnelmaa piristämään.
Tai - kun mies rakastelun jäkeen irattantuu naisesta, on tällä tapana matkia aina kuorma-auton peruutusääntä piiip piip piip...
ja minkä haalarin ostaisin miehelle välikaudeksi. Joukossa oli ihan helmiä:D
ja sitten joku muinoin epäili murtovarasta kotonaan ja antoi sitten suorana tilannetiedotuksia
miten sitä nolotaa kun ex hakee pojan Ap:n pihalta. Kun se ex oli niin kauhee ja nolo ja Ap ei tajunnut miten on voinut tehdä lapsen hänen kanssaa. Paras ketju. Miten sen löytäisi? En muista otsikkoa..
Paras oli, kun inttipojat kasarmilla "eksyivät" tälle palstalle. Oisko ollu joskus toissa kesänä. Täytyyki yrittää etsiä se ketju!