Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmää ja infantiilia tapella karppauksesta!

Vierailija
08.11.2011 |

Jos ihminen voi hyvin syöden kuten syö, niin miksi muuttaa mitään? Joten miksi siis haukka ja syyllistää karppaajia - kun mitä ilmeisimmin ei edes itse ole a) perehtynyt ko. ruokavalioon 2) kokeillut sitä itse, ainakaan todella aiheeseen perehtyen?

Minä voin koko ajan paremmin sekä henkisesti että fyysisesti sitä mukaa mitä tiukemmin karppaan. Mutten usko, että kaikki voisivat optimaalisen hyvin tällä ruokavaliolla.

Hyvinvoinnin kohenemisessa ja läskin sulamisessa (kun oikeasti haluaa olla hyvin hoikka ja fit) myös säännöllinen ja rankkakin liikunta on tärkeässä roolissa - ja onnistuu ihan hyvin vähähiilihydraattisellakin ja ketoosissa, kun kroppa on oppinut rasvapolttoiseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan tuntisi karppaamisen pitkäaikaisvaikutuksia, päinvastoin on vuosia tutkittu ja todettu viljojen ja kuitujen käytön olevan terveellistä ja hiilihydraattien hyväksi ihmiselle

tyhmää ja infantiilia on se tilanne, jossa 20 vuoden päästä sairaalat tursuavat verisuonisairaita ja yhteiskunta kaatuu maksutaakan alle

Vierailija
2/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia muita hiilarihiiriksi ja fanaattisesti tuputtaa karppiuskontoanne muille.

Olen edelleen sitä mieltä, että jokainen syökööt mitä haluaa ja pitäkööt millaista diettiä haluaa. Minun ei ole ikinä tarvinnut laihduttaa kun olen syönyt ja herkutellut ikäni kohtuudella ja harrastanut liikuntaa.

Mutta totta kai puolustaudun kun muutama karppityökaveri paasaa kahvipöydässä karppauksen ihanuudesta ja muka yökkii toisten eväille. Todella lapsellista käytöstä.

Jos ihminen voi hyvin syöden kuten syö, niin miksi muuttaa mitään? Joten miksi siis haukka ja syyllistää karppaajia - kun mitä ilmeisimmin ei edes itse ole a) perehtynyt ko. ruokavalioon 2) kokeillut sitä itse, ainakaan todella aiheeseen perehtyen?

Minä voin koko ajan paremmin sekä henkisesti että fyysisesti sitä mukaa mitä tiukemmin karppaan. Mutten usko, että kaikki voisivat optimaalisen hyvin tällä ruokavaliolla.

Hyvinvoinnin kohenemisessa ja läskin sulamisessa (kun oikeasti haluaa olla hyvin hoikka ja fit) myös säännöllinen ja rankkakin liikunta on tärkeässä roolissa - ja onnistuu ihan hyvin vähähiilihydraattisellakin ja ketoosissa, kun kroppa on oppinut rasvapolttoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saarnaa enkä yöki muiden syömisille. Omalla kohdallani ei ainoastaan paino pudonnut, vaan myös ilmavaivat ja vatsan turvotus väheni minimiin. Mieliala tasaantui, ihon kunto parani. En silti ole himokarppaaja. Liian matalat hiilarit ei sopineet minulle, joten olen kai "hyväkarppi".

Vierailija
4/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli jopa haittatekijä parisuhteessa!

Mä olen ala-/ketokarppaaja, koska silloin fiilis on paras, ajatukset pysyvät koossa ja virtaa riittää enemmän. Koko elämä vain tuntuu niin paljon paremmalta!

Kakkosen kaltaiset tyypit tosin jurppivat ihan pirusti. Tuollaisten takia sitä itsekin sortuu välillä tuohtumaan oikein kunnolla. Pelottelua ilman mitään tietopohjaa. Älyllisestikin ala-arvoista toimintaa. Onneksi en tunne tommosia henk. koht.

ap

Vierailija
5/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan tuntisi karppaamisen pitkäaikaisvaikutuksia,

Virallisten ravitsemussuositusten mukaista ruokavaliota ei myöskään ole tutkittu koskaan, missään, minkäänlaista aikaa.

Vierailija
6/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muka normaalia käydä aamulla paskalla 5 kertaa? Niin tein, kun söin viljaa ja etenkin täysjyvää. Nytkin käyn n. 2 kertaa. Saan kuitua vähintäänkin tarpeeksi kaaleista, salaateista yms., siemenistä ja pähkinöitä. Monta helevetin kertaa sitä ihmisen muka pitäis paskoa päivittäin, että uskotaan, ettei kuiduista ole pulaa?!

ap, jolle viljat eivät oikeasti sovi. Jos sulle sopivat, niin senkun syöt.

Vierailija
7/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkunut. Ota hörppy öljyä niin verensokeri tasoittuu, eikä tarvitse vaahdota täällä noin kovasti omasta paskantamisestasi ja pieruistasi :)

Elämä on ihan kivaa, hei jos ottaa hiukan rauhallisemmin. Ota vaikka pala leipää jos ei olo muuten helpota.

onko muka normaalia käydä aamulla paskalla 5 kertaa? Niin tein, kun söin viljaa ja etenkin täysjyvää. Nytkin käyn n. 2 kertaa. Saan kuitua vähintäänkin tarpeeksi kaaleista, salaateista yms., siemenistä ja pähkinöitä. Monta helevetin kertaa sitä ihmisen muka pitäis paskoa päivittäin, että uskotaan, ettei kuiduista ole pulaa?!

ap, jolle viljat eivät oikeasti sovi. Jos sulle sopivat, niin senkun syöt.

Vierailija
8/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/what-should-you-eat/pyramid…

Joka sivulla on linkkejä yksityiskohtaisempiin tietoihin, ja Harvardin tapaan perustuvat tutkimuksiin. Muistaakseni vielä ovat pyrkineet perustamaan nämä yhteenvedot puolueettomiin tutkimuksiin, eivät esim. sokerintuottajien maksamiin tutkimuksiin sokerin osuudesta ruokavliossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan