G: Mihin kiinnität huomiota tässä videossa?
Katso vaikkapa puoli minuuttia tätä videota ja kerro mihin kiinnitit huomiota...?
Kommentit (9)
En kiinnittänyt erityistä huomiota mihinkään. Paitsi ehkä siihen, että pullukampi ei ollut sytyttänyt tupakkaansa.
noi on teinejä..strongbow siinä vieressä odottamassa. tyyli ja puhetapa aivan kauhea...on muuten brittiaksentti en nyt tarkoita sitä vaan laahavaa ja laiskaa puhetta ja luokaton olemus. ilmeisesti menossa tupakalle ja noin nuori.huh huh
Pullukampi voisi keskittyä röökaamiseen, tai ainakin joku laihdutuskuuri olisi paikallaan.
eikä mua noi topitkaan haittaa... kännin esittäminen ja tupakalla leikkiminen on kyllä ällöttävää... jos ei pistäis ääntä, vois luulla hyvinkin että ovat suomalaisia ;D
Ihan ensiksi huomasin isomman tytön vatsan, vaikeahan sitä olisi ollut olla huomaamatta.
Toisen tytön tultua kuvaan huomio kiinnittyi siihen, miten jollakulla voi olla niin täydellisen pyöreänmalliset kasvot.
Näiden havaintojen jälkeen huomasin sohvan käsinojalla olevan pikkutavaran (tupakointivälineitä tms?) ja alkoholijuomatölkin sohvan vasemmalla puolella.
todennäkösesti kauhistella nuorten tyttöjen paino-ongelmia ja pukeutumista???
mun mielestä on vaan hienoa, että pullukkatytötkin pukeutuu muuhunkin kun telttoihin... ja sen verran oon kaupungilla kulkenut Stadissa, että ton vasemmanpuoleisennäkösellä tonnikeijulla olis ihan varmaan joukko teinipoikia perään kuolaamassa... aika usein rehevät nuoret on jostain syystä kundien suosiossa ;D
vauvasta alkaen ollut ongelmia. Mitään ei omisteta elämää toisten siivellä. Todellakin helpoilta nakeilta näyttävät. Kundit ei rakasta tai kunnioita tämän tyylisiä, tyttöjä saa käyttää vapaasti hyväksi.
aivan hirveätä brittiläistä roskaväkeä nuo kaksi!
Tuollaisten takia kannattaa matkustellessa asua kalliimman puoleisiessa hotelleissa.
Niihin ei roskaväellä ole varaa.
tuo vasemmanpuoleinen pullukka joka laittanut makkarankuoren päälle. Selkäläskit hyllysi.