Voi kamala jos ensi kesänä ei ole viikkojen hellettä :(
Pari viime kesää on tuntunut oikeata kesältä.
Iski ahdistus päälle kun mietin, ettei se olekkaan pysyvää Suomessa.
Tuleehan taas helle?!
Kommentit (8)
Thaimaahan lähdetään (myös nyt odotusaikana) heti kun vauva vähän kasvaa.
Viime kesänä NAUTIN yli kaiken, kun oli lämmintä ja ihanaa. Synnytin heinäkuun lopussa, ehkä kesän helteisimpänä päivänä, 2 viikkoa yliaikaisen vauvan. Mitään ongelmia ei raskausaikana ollut, lämpö oli just ihanaa. Oli helppoa olla ja mennä ja tehdä kolmen isomman kanssa koko kesä ennen vauvan syntymää.
että meillä on talossa ilmastointi ja öin päivin lämpö talon sisällä pysyi alle 22 asteen. Oli vastasyntyneenkin kanssa mukavaa.
Viime kesänä NAUTIN yli kaiken, kun oli lämmintä ja ihanaa. Synnytin heinäkuun lopussa, ehkä kesän helteisimpänä päivänä, 2 viikkoa yliaikaisen vauvan. Mitään ongelmia ei raskausaikana ollut, lämpö oli just ihanaa. Oli helppoa olla ja mennä ja tehdä kolmen isomman kanssa koko kesä ennen vauvan syntymää.
kun kerrostaloasuntomme lämpötila ei hellekesänä laskenut kertaakaan alle 30 asteen.
vauva tottunut siihen kuumuuteen jo mahassa! Ei viime kesä mielestäni mikään ihanne kesä ollut, satoi liikaa...
Muuttakaa afrikkaan jos Suomen oma ilmasto ei kelpaa. Ei 30 asteen helteet kuulu tänne, eikä se että on näin pitkään lämpimät kelit. Eläimet ja kasvisto on aivan sekaisin..
On mulla muutenkin syytä inhota kesää. Palan helposti, vahvojenkin aurinkovoiteiden kanssa, ja helteellä varsinkin pitää olla pitkät vaatteet päällä. Heitetään lisäksi synnynnäinen sydänvika, niin avot. Viileät kelit vain sopii mulle paremmin.
niin saako sinulle sanoa että muuta pohjoisnavalle jos ei Suomen ilmasto kelpaa?
Muuttakaa afrikkaan jos Suomen oma ilmasto ei kelpaa. Ei 30 asteen helteet kuulu tänne, eikä se että on näin pitkään lämpimät kelit. Eläimet ja kasvisto on aivan sekaisin..
On mulla muutenkin syytä inhota kesää. Palan helposti, vahvojenkin aurinkovoiteiden kanssa, ja helteellä varsinkin pitää olla pitkät vaatteet päällä. Heitetään lisäksi synnynnäinen sydänvika, niin avot. Viileät kelit vain sopii mulle paremmin.
meille syntyy kesän alussa vauva, joten sellaiset sopivat kelit sais olla ens kesänä. Helle siten vaikka seuraavana