Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 31 ja sikiön painoarvio 1,3 kg

Vierailija
08.11.2011 |

Melko pieneltä itsestä vaikuttaa, mutta silti on jo nyt jättimäinen, kipeä ja väsynyt olo ja kaikki ällöttää ja yököttää ja jatkuvasti supistelee. Jotenkin tuntuu ettei kaikki ole kunnossa tässä raskaudessa. Onko muille samanlaisia kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille syntyi rv31 1,2kg tyttö. ihan oli rasvaton, koska se paino tosiaan kerätään viimeisinä viikkoina.

tasaisesti kasvanut, mutta -2 painokäyrillä mennään.

eli tuolla arviolla on ih normaalin koon rajoissa.

ja ne arviot voi sitten olla ihan mitä vain... en tiedä ketään jolla ois pitäny paikkansa.

meidän arvio tais olla 1,2kg.

Vierailija
2/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis arvio oli 1,6kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syntyi tyttö viikoilla 31+2 ja painoa oli 1,6 kg (laskettuna aikana painoi jo tasan 3,5 kg). Muutama päivä aiemmin tehtiin painoarvio joka oli 1,3 kg, eli vähän alakanttiin meni.

Vierailija
4/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin alkaa keräämään sitä lihaa luidensa ympärille, kun muu kehitys alkaa olla tapahtunut. Noi painoarviot on mun kokemuksen mukaan vähän niin ja näin. Itse olin n. vkolla 35 kättärillä ultrassa ja lääkäri arvioi jo 3 kiloiseksi. Sanoi, että tästä poitsusta tulee sitten vähintään 4-kiloinen. Olin vähän kauhuissani. Nooh, kun pieni syntyi, oli painoa 3330 g. Syntyi kun viikkoja oli tasan 39. Että se siitä nelikiloisesta.

Ihan rauhallisin mielin vaan! Jaksamista loppumetreille :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan