Jee, lapseni isä haluaa itse vihdoin tunnustaa lapsensa!
Mä en ole halunnut aikuista ihmistä pakottaa, ollaan pärjätty ihan hyvin ihan ilman isääkin. Mies petti ja jätti kun lapsi oli 2 kk, sen jälkeen ollaan oltu enemmän, yleensä vähemmän tekemisissä.
En ole voinut arvostaa ja kunnioittaa YHTÄÄN moista selkärangatonta paskaa ja olen sen verran tyhmänylpeä, että jos ei ole omaa haluaa tunnustaa isyyttä ja ottaa vastuuta, niin mädätköön omassa häpeässään.
Nyt sitten jutskattiin ja ois sitä mieltä (sanoi suoraan) että on kasvanut sen verran, että haluaa ottaa vastuuta. Ihan kiva :))
Kommentit (28)
Kun isyys on tunnustettu, niin siitä alkaa elatusvelvollisuus.
Nyt kun vielä lapsi tunnustaisi AP:n äidikseen, niin teillähän olisi koko perhe kasassa! :D
En kyllä ihmettele lapsen negatiivistä asennetta -harvapa meistä AP:n kaltaisen sekoboltsin lapsi haluaa olla...
t. ap
selville sen vastuun kantamisen halun aitouden ja syvyyden ennenkuin teet taas virheen saman kukkelin kanssa!
Lapset eivät ole leluja!
Mielestäni et ollut tyhmänylpeä vaan ihan terveen ylpeä!
mieheltä, että onhan tosissaan... Vaikeeta luottaa siihen, että hän on kahden päivän päästä vielä samaa mieltä. Kuulemma on.
En tiiä mitä sillä on meneillään, ei mene kuulemma kauhea hyvin nykyisensä kanssa ja on laskenut kuulemma, että tulisi itsekin aivan hyvin toimeen. No, aivan sama mulle, ensiviikolla juonkin sitten kakkukahvit lapsen kanssa :P
ap
Oikeasti ei kannata. Elatukset saat kelalta. Nyt jos et aio palata lapsen isän kanssa yhteen, niin älä myöskään suostu isyyden tunnustukseen.
Kun isyys on tunnustettu, on isällä OIKEUDET lapseen. Käytännössä pahimmillaan voi olla huoltajuustaisteluita, tapaamisoikeudesta riitoja tai mitäpä jos lapsen isä on sinusta vastuuton ja joudut kuitenkin antamaan lapsen hänelle tapaamisiin...
Mieti tarkkaan, todella tarkkaan, sillä päätös vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteenne.Ja tiedän tämän omien kokemuksien kautta.
Ja yhteiskunta tosiaan maksaa! Sun huonot valinnat! Ja vielä toisia kehotat tekemään samoin!
tosi pahoja komplikaatiota pari viikkoo lapsen saannin jälkeen, jouduin takas sairaalaan. Sitä ennen ei oltu saatu aikaiseksi.
Sit kun olin kotiutunut sairaalasta, alkoi miehen mykkäkoulu ja minä olin ihan paniikissa ja shokissa. Ei vaan tullut silloin mieleen, tai siis ei saatu yhdessä hoidettua sitä. :/
Sit tuli ero ja välit olivat kokonaan poikki, kun yritin vaan selvitä hengissä.
ap
Itseäni kiinnostaa sama asia, mistä sen saisi varmistettua? Kiitos!