Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DNA on nykyisin todella huono liittymä

Vierailija
08.11.2011 |

Minulla on DNA... ainakin määräaikaisen sopimuksen loppuun, valitettavasti. DNA on nimittäin poistanut pika-avauksen mahdollisuuden. Jos jostain syystä olet jättänyt puhelinmaksusi maksamatta, niin et saa kytkettyä sitä enää pika-avauksella edes maksua vastaan. Et, vaikka tarvitsisit puhelinta välttämättä työssäsi, tai turvavälineenä jos jollakin on perheessäsi jokin sairaus.

Meillä, tuo jokin syy on talon rakennus. DNA:n lasku on vain päässyt hautautumaan paperipinon alle.

Aikaisemmin DNA:lla on ollut pika-avauksen mahdollisuus. Sieltä on myös saanut kännykkään tekstiviestillä muistutuksen myöhästyneestä maksusta.

Kyllä ottaa päähän, kun työt vaikeutuvat todella paljon. Siksi, ei enää koskaan DNA:ta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on DNA:n vika, kun et maksa laskujasi? Jeah.

Vierailija
2/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla operaattoreilla se mahdollisuus? Meillä on ollut vain semmoisia liittymiä, että on tullut ensin huomautuslasku ja vasta silloin on ilmoitettu sulkemisesta ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on DNA:n vika, jos he muuttavat palvelujaan huonommiksi.

Vierailija
4/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai osamaksumahdollisuuden, tekstarilla voi tilata.

Siksipä en vaihda heiltä pois ;)

Vierailija
5/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräpäivää. saa muuttaa netissä omilla sivuilla.

Älä vaan ota kallista Soneraa.

Vierailija
6/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset meuhkaa vaihtavansa operaattoria kun liittymä suljetaan maksamattomien laskujen takia. Mikä siinä laskujen maksamisessa on niin vaikeaa, jos olisi valmis maksamaan pika-avauksesta?

Myös DNA:lla voi siirtää maksutta eräpäivää tai sopia maksusuunnitelmasta.

Vierailija
7/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laskuni on tullut jo 7 kk väärin! Vituttaa soittaa joka kuukausi laskun tulon jälkeen ja selvittää, että mikä taas mättää! Lisäksi laskut ovat todella vaikeita "tulkita".

Mulla on liittymässä useampi palvelupaketti ja alennuksia, niin jokaisen palvelun dna laskuttaa normaalihinnalla ja hyvittää sitten osan hinnasta laskun lisäsivulla, raivostuttavaa! (mulle tulee lasku e-laskuna nettipankkiin, jossa vaikeampi selata useampi sivuista laskua) Aina pitää joka lasku tarkastaa laskimen kanssa ja tosiaan 7 kuukautta on ollut lasku joka ikinen kuukausi väärin.

Heti kun mun liittymän määräaikaisuus menee umpeen , niin dna menee vaihtoon! Vinkkejä otetaan vastaan toisesta edullisesta liittymästä, jossa laskutus toimii!

Vierailija
8/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eräällä operaattorilla töissä ja kyllä kaikilla operaattoriella on samanlainen tai suht samanlainen pika-avauksen mahdollisuus, jos asiakkaan asiat muuten kunnossa. Jos maksut ovat olleet toistuvasti myöhässä/laskuja mennyt perintään asti/asiakkaan muilla liittymillä erääntyneitä laskuja jne. Silloin liittymää ei tuosta noin vaan avata, vaikka kyseisen laskun asiakas maksaisikin.

Asiakkaalta saatetaan vatia vakuunmaksun suorittamista, jotta liittymä avataan. Jos siis yllämainittuja maksuongelmia esiintynyt. Jos maksuhistoria ollut asiakkaalla todella huono, silloin ei välttämättä vakuusmaksukaan enää auta liittymän avaamiseen. Tavallaan luottamus asiakkaaseen on kokonaan mennyt.

Lisäksi, jos liittymä on yrityksen tai toiminimen omistuksessa (omistajana y-tunnus), silloin ei välttämättä liittymää enää avata uudelleen, jos yrityksen maksuhistoria on ollut kauttaaltaan huono ja epäluotettava.

Se, etteikö liittymää saisi enää auki vaikka laskut nyt kaikki ok ja maksuhistoriakin ollut aina moitteeton, on ihan palturia.

Vierailija
9/9 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:lla on kyllä aika ihmeellinen  perintäkäytäntö. Ensi tulee viesti että maksa lasku viikon kuluttua ja vaikka maskaa samana päivänä laskun menee se silti perintään. Vuosia ollut DNA:n asiakas ja mitättömän pienestä laskusta heti tämmönen haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä