En halua että poikani menee Kontulan yläasteelle
(hylliin siis...) Mutta onko Itäkeskuksen yläaste sen parempi? Olisi kiva, jos matka ei olisi liian pitkä.
Kommentit (18)
Mitä pahaa Hyllissä? Mä oon kuullu siitä pelkkää hyvää, ainakin että sielä on hyvä yhteishenki jne.
Itse kävin itiksen yläasteen, eikä siinäkään mitään vikaa ollut. Mukavia maikkoja eikä musta ainakaan mikään renttu tullut. Nykyään yliopistossa jos kerran pitää av:n tapaan vetää se akateemisuuskortti aina esiin :D
...Ja kohta tulee joku mamma urputtaa että ei siellä Itäkeskuksen yläasteella ainakaan kielioppia opetettu, joten korjaan äskeistä viestiäni. Sielä = siellä
Pää pensaaseen, ettei leimata rasistiksi...
(siis hakkaamisia, uhkailua jne..)
Tyttäreni käy Hylliä. Tyttöjen kesken siellä on suht rauhallista, mutta poikaporukoissa aika kauheita juttuja.
ÄLÄ ANNA LAPSESI MENNÄ HYLLIIN!!!
Parempia kouluja on, ja liikenneyhteydet hyvät täällä itä- Helsingissä. Emme viitsineet mukavasta kodistamme luopua, mutta pouika menee yläasteelle jonnekin muualle.
että olen iloinen, kun kaikki kolme lastani ovat käyneet yläasteen ihan muualla.
Minun mielestäni hyvään oppimiseen sisältyy myös se, ettei koulussa ole väkivaltaa.
Mulla on pari kaveria käynyt Itiksen lukion ja he ainakin kehuivat. Tosin tästä on aikaa jo lähes 20 vuotta :-D
Tosin tämä on ongelma monella muullakin koululla. Oma poikani joutui kiusatuksi Vantaalla, ja koulu halusi vaieta asian kuoliaaksi.
Katsokaas, kun ne oppilaat ovat siellä vain muutamia vuosia ja usein se pahimmin kiusattu vielä lopettaa, joten koulu senkun porskuttaa...
VANHEMMAT ottavat ohjat käsiinsä ja tekevät jokaisesta pahoinpitelystä rikosilmoituksen. Sen jälkeen koulukin kyllä taipuu kiltisti puuttumaan asioihin. JOten älkää olko vanhemmat nössöjä.
VANHEMMAT ottavat ohjat käsiinsä ja tekevät jokaisesta pahoinpitelystä rikosilmoituksen. Sen jälkeen koulukin kyllä taipuu kiltisti puuttumaan asioihin. JOten älkää olko vanhemmat nössöjä.
Paljon niillä luokilla onkin oppilaita Kontulan alueelta.
Paljon niillä luokilla onkin oppilaita Kontulan alueelta.
Hyllissä matikkaluokalla ja hyvin pyyhkii. Mahtava luokka. Paljon positiivista palautetta opettajilta Wilmassa, aktiivisia opettajia. Poikien liikunnanopettaja ihan paras!
Ja joulukuussa menemme katsomaan kolmannen Hylliä käyneen lapsemme lakkiaisia, minnekäs muualle, kuin Hylliin..
kunhan osaa ja ymärtää lukemaansa.
Tärkeintä olisi opettaa sille pojalle että oppitunnilla pidetään pää kiinni ja kuunnellaan. Vastataan, kun on aika vastata. Yleensä tuon ikäiset koltiaiset ovat suunapäänä vaikka heille sanotaan että pää kiinni!
Vaan moni ei kuuntele. Syynä on vanhemmat.
Kouluilla ei ole väliä. Vanhemmilla on väliä ja monet eivät välitä.
..samoin Etelä-Kontula muuhun itä-hki:hin verrattuna. Tänäkin vuonna alueelle rakennetaan mm. Tällaisia yli 500000 euron paritaloja
... On ihan paras koulu. Ihanat opettajat ja viihtyisä. Olen niin iloinen, että en käynyt mitään muuta koulua :) Suosittelen!