Toivottavasti mun lapset eivät ikinä joudu uusperhekuvioihin..
Hartain toiveeni on siinä. Kuulostaa niin kamalalta nää uusperhekuviot täällä. Tulen kyllä (tarvittaessa) kestämään vaikka mitä, että lapset saavat kasvaa ydinperheessä aikuisiksi. Jos mies itse lähtisi, siihen tuskin voin vaikuttaa, mutta muuten olen joskus kauhulla ajatellut eroamista.
Kommentit (26)
Ei toimiva parisuhde tarkoita sitä, että pitäisi välttämättä muuttaa yhteiseen kotiin.
koskaan puoliso kuole. Kun sehän tarkoittaisi tuomiota yksineloon kunnes lapset kasvavat aikuisiksi.
kun puhuin mieheni kanssa,mutta vähän lupaillut että voisi onnistua eihän se tietenkään mikään mahdottomuus ole.Pointti olikin tässä se että miehen lapsen täytyy saada kaikki haluamansa meidän lapsen kustannuksella.huokaus.
niin exän ei pidä maksaa sitä, mitä _miehesi on luvannut_.
Jos lupaa, niin pitää lupauksensa. Jos ei ole varaa, niin ei lupaa.
Einä rupesit haukkumaan lasta ja miehen exää. Ei ihme, että väki suutahtaa.
kerroin kun isä meni lapselleen lupaamaan lahjan joka maksaa puolet meidän kk tuloista tällä hetkellä kun olen kotihoidontuella,niin minkä viharyöpyn sain!
Vaikka kerroin että eksä on hyvin toimeentuleva uudessa liitossa oleva niin kaikki mitä täältä olen lukenut kääntyi päälaelleen.
Minä olin laiska joka haluan olla kotona(lapsemme takia)enkä saisi puuttua siihen mitä ikinä isä haluaa lapselleen ostaa,koska ne rahat on hänen.
Miksi meidän yhteinen lapsi onkin yllättäen se vähempiarvoinen,joka pitää pk.hon laittaa kun vanhempi lapsi on myös saanut vauvana olla kotona?
Pidän siitä lapsesta oikeasti ja haluan että saakin mitä toivoo,mutten meidän talouden kustannuksella.
joku epäili että eksä oli jättänyt mieheni huonon talouden pidon takia,mutta eksäpä lähti toisen miehen matkaan,niin hyvitelkööt sitten lapsilleen sitäkin eroa.häpeäisi edes vähäsen.
Siinä kärsii vain lapset. Hän on itse eronnut ja lapset ovat tosiaan kyllä joutuneet näkemään/kokemaan vaikka mitä.
Lisäksi toivon, etteivät lapseni ikinä koske pitkällä tikullakaan mieheen, jolla jo lapsia, koska äitipuolen palkka ei ole kuin paskaa käteen.
Terv. Äitipuoli
Siinä kärsii vain lapset. Hän on itse eronnut ja lapset ovat tosiaan kyllä joutuneet näkemään/kokemaan vaikka mitä.
Lisäksi toivon, etteivät lapseni ikinä koske pitkällä tikullakaan mieheen, jolla jo lapsia, koska äitipuolen palkka ei ole kuin paskaa käteen.
Terv. Äitipuoli
niin exän ei pidä maksaa sitä, mitä _miehesi on luvannut_.
Jos lupaa, niin pitää lupauksensa. Jos ei ole varaa, niin ei lupaa.
Einä rupesit haukkumaan lasta ja miehen exää. Ei ihme, että väki suutahtaa.