Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mielipiteenne uusioperheen matkailusta

Vierailija
07.11.2011 |

Mitä mieltä olette tällaisesta: Olemme eräänlainen uusioperhe, miehelläni on ennestää neljä lasta (10-19 v), jotka asuvat äitinsä luona sekä yksi yhteinen lapsi, kahden vuoden ikäinen. Vain kaksi nuorinta lasta edellisestä liitosta käy meillä epäsäännöllisen säännöllisesti. Kaksi vanhinta ei ole missään tekemisissä isänsä tai minun kanssani. Nyt olisin vienyt nämä kaksi nuorinta lasta kanssamme viikoksi ulkomaanmatkalle, mutta heidän äitinsä ei suostu siihen. Kaikkien lasten tulisi olla/saada tasa-arvoisesti kaikki koko ajan. Itsekään hän ei kyllä tätä noudata. Mutta siis, olisiko minun kuulunut maksaa matka myös näille kahdelle joiden kanssa en ole missään tekemisissä koskaan? Ja onko mielestänne reilua, että äiti kieltää lapsiltaan heidän kauan toivomansa ulkomaanmatkan johon hänellä itsellään ei ole varaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se äiti voi reissua torpata, jos kerta isälle sopii. Miksi se on sinun ongelmasi, miksei miehesi?

Vierailija
2/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsia mukaan etelänmatkalle vaikka lapset itse haluisivat eivätkä ole koskaan päässeet.

Siksi ettei mies saa yhtään ylimääräistä päivää lastensa kanssa :( vain joka toinen vkl jos silloinkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on meidän yhteinen, mutta itse tässä suuresti ihmettelen, kun matkan olisin minä makasanut. Mutta ilmeisesti voi kieltää, kun ei anna lapsille lupaa lähteä.

Vierailija
4/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta... Onko se katkeruutta vai mitä se on ex-vaimolta? En ymmärrä...

Vierailija
5/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on meidän yhteinen, mutta itse tässä suuresti ihmettelen, kun matkan olisin minä makasanut. Mutta ilmeisesti voi kieltää, kun ei anna lapsille lupaa lähteä.

Mies selvittäköön asian.

Vierailija
6/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itseä vähän korpeaisi jos lasten isä haluaisi heidät mukaan matkalle. Syynä puhtaasti se, että isällä alkoholinkäyttö lasten kanssa hukassa.

Kaipa kuitenkin päästäisin, milläs estäisinkään. Ja miehen uusi avovaimo tuntuu pitävän kiitettävästi jöön talossa :D Eli siis tavallaan päästäisin lapset tuon avovaimon matkaan.

Mutta en nyt tarkoittanut että teidän tapauksessa olisi noin. Vaan että tuo on yksi syy, miksi lähivanhempi voi alkaa hankalaksi matkan suhteen; jos omaa huonoa kokemusta etävanhemman kyvystä huolehtia lapsista lomamatkoilla.

Vierailija
7/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätätte sen yhteisen pienimmän pois viette vaikka mummolaan,koska eihän se mitään sellaista lomaa tarvi tai ymmärrä.Ja sitten maksat myös näiden vanhempien lasten matkat koska he ovat miehesi lapsia,ja tasapuolisuuden nimissä heitä ei voi matkasta jättää.

Oma mielipiteeni: Jos eksä on niin tyhmä ettei lapsia mukaan anna,niin omaan nilkkaan kusee.

Vierailija
8/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itseä vähän korpeaisi jos lasten isä haluaisi heidät mukaan matkalle. Syynä puhtaasti se, että isällä alkoholinkäyttö lasten kanssa hukassa.

Kaipa kuitenkin päästäisin, milläs estäisinkään. Ja miehen uusi avovaimo tuntuu pitävän kiitettävästi jöön talossa :D Eli siis tavallaan päästäisin lapset tuon avovaimon matkaan.

Mutta en nyt tarkoittanut että teidän tapauksessa olisi noin. Vaan että tuo on yksi syy, miksi lähivanhempi voi alkaa hankalaksi matkan suhteen; jos omaa huonoa kokemusta etävanhemman kyvystä huolehtia lapsista lomamatkoilla.

Olemme olleet lomamatkalla ulkomailla kesällä 2010 näiden pienempien lasten kanssa eli epäluottamusta se ei ole. Nyt on vaan noussut pintaan taas kaikki mahdolliset keinot olla hankala kaikissa asioissa... Mikään ei ole oikein, mitä teemme, itse rouva saa tehdä kyllä mitä mielii.

Vierailija
9/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina matkustanutkin meidän kanssaan. Äitinsä mukaan on päässyt 10v aikana kahdesti. Ja aina olisi päästetty, mutta kun ei ole edes pyydetty .

Vierailija
10/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksiä ja nyksiä...ja maapallo jatkaa kiertokulkuaan..ja pässinpäät eivät opi mitään.. lisääntykää vain yhden kanssa, niin näitä ongelmia ei ole eikä tule!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi